کد خبر : 1819589 | 25 فروردين 1401 ساعت 20:20 | 37.2K بازدید | 14 دیدگاه

حمله فن در فارت به توخل؛ از آنچلوتی یاد بگیر!

رافائل فن در فارت، ستاره سابق رئال مادرید‌ از اظهارات توماس توخل پس از شکست برابر این تیم به‌شدت انتقاد کرد.

حمله فن در فارت به توخل؛ از آنچلوتی یاد بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
‌علی‌رغم پیروزی چلسی در این بازی، این رئال مادرید بود که موفق شد با توجه به برد 1-3 در بازی رفت و به لطف گل زده بیشتر برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل صعود کند و حالا باید به مصاف منچسترسیتی برود. 
توخل پس از پایان بازی اظهاراتی را مطرح کرد که با واکنش‌های بسیاری همراه شد. این مربی آلمانی مدعی شد که داور این دیدار پس از سوت پایان، شروع به خندیدن با کارلو آنچلوتی کرده و این موضوع تعجب او را به‌همراه داشته است. 

 

1705451


فن در فارت در واکنش به اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی چلسی به Ziggo اسپورت گفت:« من احترام گذاشتن را دوست دارم. اگر می‌برید به حریف احترام بگذارید و اگر می‌بازید هم باید به حریف احترام بگذارید که در این‌صورت چنین کاری حتی زیباتر است.»
او با اشاره به سبک رفتاری کارلو آنچلوتی اظهار داشت:« برای مثال کارلو آنچلوتی هرگز چنین کار اشتباهی را انجام نمی‌دهد. اگر من دستیار توخل بودم به او می‌گفتم که همه ما گاهی شکست می‌خوریم اما نباید چنین رفتاری را در پیش گرفت.»
این ستاره سابق رئال مادرید اضافه کرد:« چلسی بازی بسیار خوبی انجام داد و من اطمینان دارم که آنها مربی بسیار خوبی هم دارند اما انجام این مصاحبه پس از شکست باعث ناراحتی است. آنچلوتی باید چه کار می‌کرد؟ گریه؟ این رفتار واقعا بد است و نباید چنین اظهاراتی مطرح شود.»

دیدگاه‌ها