کد خبر : 1819362 | 23 فروردين 1401 ساعت 19:35 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

برنابئو معمولا امن است؛

تاریخ حکم به صعود رئال مادرید می‌دهد

رئال مادرید از نظر تاریخی شانس قابل توجهی برای غلبه بر چلسی در بازی امشب دارد.

تاریخ حکم به صعود رئال مادرید می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در مسابقه رفت و در لندن با تکیه بر درخشش کریم بنزما دست به کاری بزرگ زده و با هت تریک این ستاره فرانسوی 1-3 از سد چلسی عبور کردند. حالا تیم توماس توخل کار دشواری برای جبران این شکست خانگی در برنابئو دارد و نتایج در دو دهه اخیر نشان می‌دهد رئال مادرید معمولا در خانه خود به تیم‌های انگلیسی باج نمی‌دهد. رئال مادرید در هزاره جدید 13 بار پذیرای نمایندگان فوتبال انگلیس بوده که به هفت پیروزی، سه تساوی و سه شکست دست یافته است.

1705362

اولین شکست رئال مادرید در هزاره جدید در سال 2006 و در استادیوم سانتیاگو برنابئو برابر آرسنال رقم خورد. مسابقه رفت در لندن با تساوی بدون گل تمام شد و در بازی برگشت تیری آنری با یک حرکت فوق العاده و انفرادی دروازه ایکر کاسیاس را باز کرده و حکم حذف رئال مادرید را امضا کرد. 

همچنین در سال 2009 رئال مادرید در خانه خود با تک گل دقایق پایانی یوسی بنایون در دقایق پایانی با یک گل مغلوب لیورپول شد. اما کهکشانی‌ها در مسابقه رفت شکست سنگین 0-4 را در آنفیلد پذیرفته و شانس چندانی برای صعود نداشتند. 

اما دو سال قبل و در واپسین روزهای پیش از شیوع ویروس کرونا نیز رئال مادرید در برنابئو و در بازی رفت ابتدا با گل ایسکو برابر منچسترسیتی پیش افتاد، اما در ادامه گابریل ژسوس و کوین دی بروین موفق به گلزنی و رقم زدن پیروزی سیتیزن‌ها شدند. در مسابقه برگشت نیز رئال مادرید مغلوب اشتباهات عجیب رافائل واران شده و در استادیوم اتحاد نیز 1-2 شکست خورد.

1705363