کد خبر : 1818985 | 21 فروردين 1401 ساعت 20:56 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی در حضور 12 دقیقه‌ای وینگر ایرانی؛

یاران محبی در پرتغال تک‌رقمی شدند

سانتاکلارا با پیروزی دو بر صفر مقابل حریف امشب خود تا رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سانتاکلارا از ساعت 19 امروز در یکی از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال میزبان استوریل بود. با توجه به فاصله سه امتیازی دو تیم در جدول رده بندی، این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بود. سانتاکلارا که در پنج بازی اخیر خود یک برد، یک باخت و سه مساوی داشته به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی امروز بود تا شمار امتیازاتش را به استوریل (34) رسانده و بالاتر از بوآویشتا و ماریتیمو دوباره رتبه خود را تک رقمی کند.

محمد محبی، وینگر ایرانی تیم سانتاکلارا بعد از درخشش در چند بازی این تیم و به ثمر رساندن سه گل حساس که یکی از آنها مقابل بنفیکا بود، طی هفته‌های اخیر جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. او که در هفته بیست و هشتم مقابل پورتو در بین نفرات ذخیره هم نبود امروز به لیست تیمش برگشته بود اما روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت.

نیمه اول با نتیجه بدون گل می‌رفت به پایان برسد که ریکاردو آنتونیو در دقیقه 44 دروازه استوریل را باز کرد تا سانتاکلارا برنده راهی رختکن شود. تاگاوا در هشتمین دقیقه از نیمه دوم گل دوم میزبان را هم زد تا خیال تیمش را از بابت پیروزی راحت کند. سرمربی سانتاکلارا بالاخره در دقیقه 78 این دیدار محمد محبی را به میدان فرستاد تا وینگر ایرانی 12 دقیقه فرصت بازی پیدا کند.

بازی دو تیم در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود سانتاکلارا به پایان رسید تا سانتاکلارا با عبور از استرویل و دو تیم دیگر به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرده و به هدفی که در این بازی داشت؛ برسد.

دیدگاه‌ها