کد خبر : 1818816 | 20 فروردين 1401 ساعت 20:20 | 14.1K بازدید | 18 دیدگاه

ساوتهمپتون 0 - 6 چلسی؛ آماده‌باش به رئال مادرید

چلسی با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با 6 گل از سد ساوتهمپتون عبور کند.

ساوتهمپتون 0 - 6 چلسی؛ آماده‌باش به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم شکست سنگین در دیدار رفت برابر رئال مادرید، چلسی امروز در خانه ساوتهمپتون با 6 گل به برتری دست یافت تا ثابت کند حذف آنها پیش از دیدار برگشت در برنابئو هنوز ‌قطعی نیست.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود تیمو ورنر می‌توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک سمت چپ برخورد کرد. در دقیقه 6 باز هم تیمو ورنر این بار در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر او با بدشانسی به دیرک افقی برخورد کرد.

1704403

اما در دقیقه هشت پاس فنی و تماشایی میسنون مونت در سمت چپ محوطه جریمه ساوتهمپتون به مارکوس آلونسو رسید و این مدافع اسپانیایی با ضربه‌ای دقیق موفق به زدن گل اول چلسی شد.

حملات چلسی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 16 به گل دوم دست یافت. میسون مونت در پشت محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه‌ای دقیق و زمینی گل سوم را نیز وارد دروازه ساوتهمپتون کرد.

1704405

اما در دقیقه 21 اشتباه وارد پراوس باعث شد تیمو ورنز از فاصله‌ای قابل توجه با دروازه ساوتهمپتون در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از دریبل کردن فورستر، دروازه این تیم را برای چهارمین بار باز کند.

توفان چلسی تمامی نداشت و در دقیقه 31 آنها باز هم به گل رسیدند. تیمو ورنر با حرکتی انفرادی دروازه ساوتهمپتون را تهدید کرده و ضربه او به دیرک برخورد کرد، اما در ریباند کای هاورتز به‌راحتی دروازه خالی ساوتهمپتون را باز کرد.

1704401

در لحظات پایانی نیمه اول روبین لوفتوس چک تا آستانه زدن گل پنجم نیز پیش رفت، اما ضربه سر او را فورستر به زیبایی مهار کرد و نیمه اول با برتری 0-4 چلسی به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز با برتری چلسی آغاز شد و این تیم در دقیقه 49 به گل رسید. ضربه انگولو کانته از درون محوطه با واکنش فورستر همراه شد و در ریباند این تیمو ورنر بود که توانست دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

1704433

در دقیقه 54 نوبت گل ششم رسید. ضربه حکیم زیاش روی ارسال مارکوس آلونسو را فورستر مهار کرد و در ریباند این بار میسون مونت حاضر بوده و موفق شد گل ششم را وارد دروازه ساوتهمپتون کند.

دقایقی بعد چلسی با ضربه ایستگاهی مارکوس آلونسو فرصت زدن گل هفتم را نیز داشت، اما این بار فورستر دروازه ساوتهمپتون را نجات داد. 

در ادامه چلسی که نسبت به برتری پرگل خود اطمینان یافته بود، به‌خوبی جریان مسابقه را کنترل کرده و در نهایت با همان 6 گل حریف خود را مغلوب کرد تا آماده دیدار حساس این هفته خود با رئال مادرید شود.

دیدگاه‌ها