کد خبر : 1817935 | 15 فروردين 1401 ساعت 00:48 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

شباب الاهلی با شکست به مصاف فولاد می‌رود

تیم فوتبال شباب الاهلی با یک شکست دیگر، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی که از چند روز دیگر باید کار خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند، یک‌شنبه شب و در دیداری از هفته بیستم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات به مصاف الجزیره رفت و تن به شکست داد.

1703097

در این مسابقه که احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، الجزیره در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کرد. ابتدا در دقیقه 18 این میلوش کوزانوویچ بود که روی کرنر ارسالی عبدالله رمضان با یک ضربه سر دروازه شباب الاهلی را باز کرد.

سپس در دقیقه 27 روی پاس در عمق و دیدنی علی مبخوت، این عبدالله دیابی بود که در موقعیت تک به تک با سنگربان شباب الاهلی قرار گرفت و با ضربه‌ای نرم به گوشه دروازه، حساب کار را 2 بر صفر کرد تا نیمه اول با این نتیجه به پایان برسد.

1703096

در دقیقه 64 احمد نوراللهی از زمین بازی بیرون رفت و مهدی قایدی یکی از 3 تعویض مهدی علی بود. دو دقیقه بعد پاس مهدی قایدی از سمت چپ به توماس اولسن رسید. ارسال او به یکی از مدافعین الجزیره برخورد کرد و در آستانه ورود به دروازه بود که علی خصیف توپ را به کمک تیر دروازه برگشت داد اما توپ برابر یحیی الغسانی قرار گرفت و او دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه تلاش بازیکنان شباب الاهلی برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و الجزیره توانست این دیدار حساس را با نتیجه دو بر یک پیروز شود تا شباب الاهلی با فاصله گرفتن از صدر جدول، عملا هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشد.

1703098

این تیم باید در تاریخ 21 فروردین و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف فولاد برود.

دیدگاه‌ها