کد خبر : 1817864 | 14 فروردين 1401 ساعت 18:17 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

سزار آزپیلیکوئتا:

ناامیدی؟ هنوز رئال مادرید باقی مانده است

سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی تاکید کرد هنوز فصل برای این تیم تمام نشده است.

ناامیدی؟ هنوز رئال مادرید باقی مانده است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار حساس مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان، چلسی دیروز عملکرد ضعیفی در خانه برابر برنتفورد داشته و با چهار گل مغلوب این تیم شد. سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی و باتجربه چلسی اعتراف کرد این تیم نمایش خوبی برابر برنتفورد نداشته، اما آنها هنوز در سه جام در فصل جاری شانس موفقیت دارند.

سزار آزپیلیکوئتا گفت: "نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و آنتونی رودیگر یک گل شگفت انگیز به ثمر رساند، اما سپس در 10 دقیقه همه چیز را از دست داده و سه گل دریافت کردیم. برنتفورد یک تیم واقعا جمع و جور بوده که برای ضد حملات آماده شده و هر یک از ضربات آزاد برنتفورد واقعا خطرناک است. 

1683117

برنتفورد کار را برای چلسی واقعا سخت کرد و فکر می‌کنم آنها مستحق کسب پیروزی بودند. اینجا لیگ برتر است و این نتیجه نشان می‌دهد که بازی کردن در اینجا چقدر دشوار است. این یک باخت بزرگ بود و البته ما واقعا ناامید هستیم.

ما می‌دانیم که در این مقطع دشوار باید همه با هم باشیم و به جلو حرکت کنیم، زیرا هنوز مسابقات فراوانی در پیش داریم. این گروه همیشه ذهنیت قدرتمندی از خود نشان داده و ما در ادامه فصل نیز با تمام توان کار می‌کنیم.

حالا این به ما بستگی دارد که دوباره حرکت خود را آغاز کنیم. ما از روز چهارشنبه و دیدار مقابل رئال مادرید کار خود را شروع کرده و دوباره به سمت جلو حرکت خواهیم کرد. ما یکی از معدود تیم‌هایی هستیم که هنوز در سه جام شانس موفقیت داریم و می‌دانیم که باید در هر دیداری رقابت کنیم. لیگ قهرمانان و رئال مادرید در پیش است و ما می‌دانیم که بازی بزرگی خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها