کد خبر : 1817789 | 14 فروردين 1401 ساعت 12:03 | 33.4K بازدید | 13 دیدگاه

تبعات بازی با 12 نفر؛ بایرن بازنده اعلام می‌شود؟

اتفاق عجیبی که در بازی روز گذشته بایرن و فرایبورگ رخ داد ممکن است عواقب سنگینی برای این تیم داشته باشد.

تبعات بازی با 12 نفر؛ بایرن بازنده اعلام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته به مصاف فرایبورگ رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد اما ممکن است این نتیجه در روزهای آینده تغییر کند. 
اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد، کینگزلی کومان علیرغم این که تعویض شده بود اما بار دیگر توپ را لمس کرد و بایرن حدود 20 ثانیه با 12 بازیکن بازی کرد. 
پس از این بحث‌های بسیاری بین تیم داوری و افراد مسئول در کنار زمین صورت گرفت و در نهایت داور بازی تصمیم گرفت که این دیدار را ادامه دهد. 
حالا سوال اینجاست که آیا پیروزی بایرن در خطر است؟ پاسخ این سوال مثبت است. در بند چهارم قانون 17 قوانین فدراسیون فوتبال آلمان آمده:«اگر بازیکنی اجازه بازی در زمین بازی را نداشته باشد، تیمی که از این بازیکن استفاده کند با نتیجه 0-2 بازنده خواهد شد، مگر این که بازی پس از این که این بازیکن در زمین حضور پیدا کرد از سوی داور ادامه نیابد.»

1702898
1702900


کریستین دینگرت، داور این بازی، پس از پایان این دیدار به اسکای گفت:«موقعیت پیچیده‌ای بود چون وقتی بایرن دو تعویض انجام داد، شماره اشتباهی روی تابلوی تعویض نشان داده شد. بنابراین کومان متوجه شرایط نشد. داور چهارم هم نفهمید که او از زمین خارج نشده است. بنابراین بازیکن دوازدهم برای مدتی کوتاه در زمین حضور داشت.»

1702899


او با اشاره به واکنش تیمش به این اتفاق اظهار داشت:«وقتی متوجه این موضوع شدیم خیلی سریع بازی را متوقف کردیم. پس از آن کمی طول کشید چون ما باید این شرایط را با کمک داور ویدیویی مطرح می‌کردیم. پس از آن بازی با دراپ بال ادامه پیدا کرد. این اتفاق برای ما آزاردهنده بود چون تمام تمرکزها روی این اتفاق خواهد بود. ما این موضوع را در گزارش بازی مطرح کردیم و بقیه تصمیمات برعهده فدراسیون فوتبال است.»

1702902


موضوعی که داور این بازی به آن اشاره کرده در واقع اشتباه کاتلین کروگر، مدیر تیم بایرن، است که شماره 29 که پیش از این کومان به تن می‌کرد را به جای شماره 11 که از ابتدای فصل جاری به تن کرده به داور چهارم اعلام کرد.

دیدگاه‌ها