کد خبر : 1817408 | 11 فروردين 1401 ساعت 10:49 | 27.4K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای وکیل سنگالی درباره شکایت مصر از لیزر

شکایت فدراسیون فوتبال مصر از رفتار تماشاگران سنگالی حاضر در ورزشگاه بی‌نتیجه است.

ادعای وکیل سنگالی درباره شکایت مصر از لیزر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر در دیدار برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در زمین سنگال به مصاف این تیم رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد تا از صعود به این رقابت‌ها باز بماند. 
پس از بازی اعلام شد که فدراسیون فوتبال مصر شکایتی را علیه تماشاگران سنگالی به اتهام برهم زدن امنیت و شرایط بازی و همچنین شعارها و آزارهای نژادپرستانه به فیفا مطرح کرده است. 
این در حالی است که مصطفی کامارا، دارنده مدرک دکترای قوانین ورزشی،  معتقد است که شکایت مصر به دلیل خشم و ناراحتی فدراسیون این کشور از غیبت در اولین جام جهانی‌ای است که میزبانی آن برعهده یک کشور عرب زبان قرار دارد و حالا آنها به عنوان بزرگترین کشور عرب زبان در آفریقا جایی در این رقابت‌ها ندارند. 
دکتر کامارا مدعی شده که این شکایت به جایی نخواهد رسید، چرا که هیچ خشونت فیزیکی یا نژادپرستانه‌ای به بازیکنان مصر نرسیده است. او می‌گوید شکایت فدراسیون فوتبال مصر از فدراسیون فوتبال سنگال مطرح شده و در واقع شکایت از دولت و مقامات پلیس سنگال است که تاثیری در صعود این تیم به جام جهانی نخواهد داشت. 
او معتقد است که هیچ فدراسیونی در آفریقا نیست که بتواند امنیت صددرصدی یک بازی را تامین کند و به همین دلیل نمی‌توان ایرادی به فدراسیون فوتبال سنگال به دلیل حوادثی که در جریان بازی تیم ملی این کشور با مصر رخ داد گرفت. آنها در عین حال نتیجه بازی را در این شکایت زیر سوال نبرده‌اند تا تلاش‌شان عملا بی‌نتیجه باشد.

دیدگاه‌ها