کد خبر : 1817133 | 09 فروردين 1401 ساعت 11:27 | 21K بازدید | 5 دیدگاه

آرامش مطلق عابدزاده برای بازگشت (عکس)

دروازه‌بان ایران پس از نمایش پرفراز و نشیب برابر کره به آرامش روحی خوبی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدزاده قبل از اینکه در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی یک گل بد دریافت کند و نمایش خوب او در دیدارهای ملی و باشگاهی برای چند لحظه‌ای فراموش شود، یک آمار فوق‌العاده ویژه در بازی‌های چند ماه اخیرش داشته که جالب توجه است و امروز نیز در صورتی که دوباره به میدان برود، می‌خواهد به روند خوب  قبلی برگردد.

دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در دیدارهای اخیر مرحله مقدماتی جام جهانی، پیش از بازی مقابل کره جنوبی در ۲۰ مسابقه متوالی باشگاهی و ملی که در زمین حضور داشته، تنها یک باخت را تجربه کرده و در سایر مسابقات همراه با امتیاز و بعضا کلین‌شیت بازی‌ها را تمام کرده است.

عابدزاده که در هشت مسابقه متوالی برای تیم ملی فقط یک گل خورده بود، در دیدار برابر کره جنوبی روز متفاوتی داشت و دو بار دروازه‌اش را باز شده دید، اما این دروازه‌بان در تمرینات اخیر ایران ریکاوری خوبی انجام داده و با آرامش خاصی کارش را دنبال کرده تا دوباره نظر مثبت دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کند.

این دروازه‌بان در حال حاضر علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی را به‌عنوان رقیب در اردوی تیم ملی دارد، اما امیدوار است اسکوچیچ در دیدار با لبنان شانس دوباره به او بدهد تا بتواند با یک بازی خوب و ثبت یک کلین‌شیت دیگر، نشان بدهد همچنان مهره قابل اعتماد و مطمئنی درون چارچوب دروازه تیم ملی است.

1701613

 

1701614

دیدگاه‌ها