کد خبر : 1817062 | 08 فروردين 1401 ساعت 16:57 | 2.2K بازدید | 2 دیدگاه

محمدی: مهدوی‌کیا می‎‌خواهد بازیکنان را باتجربه کند؛

آخرین شرایط تیم امید در آخرین روز اردو

سرپرست تیم فوتبال امید توضیحاتی را در رابطه با آخرین شرایط این تیم که در کمپ تیم های ملی اردوی خود را ادامه می‌دهد، ارائه کرده است.

آخرین شرایط تیم امید در آخرین روز اردو

به گزارش "ورزش سه"، محمد محمدی سرپرست تیم امید ایران در حاشیه دومین اردوی این تیم که زیر نظر مهدوی کیا در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، در رابطه با شرایط تیم گفت: خدا را شکر دو اردوی خوب را برگزار کردیم. دو سه روز قبل عید بود و نفرات جدید هم از دوم فروردین به ما اضافه شدند.
او سپس با اشاره به بازی دوستانه روز گذشته تیم امید برابر نساجی مازندران که با پیروزی 5 بر 2 شاگردان مهدوی کیا خاتمه یافت، بیان کرد: بازی خیلی خوبی از لحاظ فنی بود. بازی پرفشاری بود. نساجی از تیم های خوب لیگ برتر است. بچه ها امروز استراحت می کنند و فردا که روز آخر اردو است، با پرسپولیس بازی کنیم و بچه ها برمی گردند به باشگاه هایشان.
او ادامه داد: به امید خدا روز نوزدهم فرودین ماه نفرات دعوت می شوند به مدت 5 روز. تا 25 فروردین اردوهایمان تمام می شود و آماده می شویم برای خردادماه. از یکم بچه ها جمع می شوند تا هفتم هشتم اعزام شویم و برای بازی اول که یازدهم است، آماده شویم. بعد از بازی های ازبکستان سعی می کنیم در تیر و مرداد اردوهای خوبی برگزار کنیم. مسابقات کشورهای اسلامی را هم داریم. بعد از آن هم مهم ترین مسابقات بازیکنان آنژو در چین است. المپیک آسیایی را هم داریم. بازی های خیلی مهمی است و امیدواریم نفرات کامل را داشته باشیم.
بخش بعدی دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس اشاره به عقب بودن تیم امید نسبت به رقبا بود و در این مورد توضیح داد: بچه هایی که هستند پتانسیل و توانایی بالایی دارند. کادر فنی خوبی داریم و اگر از این تیم حمایت شود، اتفاقات بزرگی رقم خورد. امیدواریم حمایت شوند تا نتایجی در خور ایران رقم بخورد.

 

1699721


او سپس در مورد اینکه تیم اردوی خارجی خواهد داشت یا خیر، اضافه کرد: با توجه به اینکه لیگ و جام حذفی برگزار می شود، نمی توانیم بازیکنان لیگ را داشته باشیم. فکر می کنم خوش بینانه اول خرداد باشد تا آخر بازی ها بازیکنان کنارمان باشند.
محمدی سپس در مورد زمان برگزاری مسابقات مقدماتی امپیک توضیح داد: اگر اشتباه نکنم، 1402 باشد. شش ماه بعد از بازی های آنژو و احتمالا نوروز 1402. هنوز زمان دقیقی به ما نداده اند. اما ما یکسال زمان داریم تا این بچه ها کنار هم بازی کنند و باتجربه بشوند. همانطور که می دانید آقای مهدوی کیا از بازیکنان 21 سال استفاده می کند تا در المپیک پاریس به تیم کمک کنند. این کار هم سخت است. مقابل تیم هایی بازی خواهیم کرد که بازیکنان بزرگسال دارند. بازی ها را می بینیم و آنالیز می کنیم. اکثر تیم ها با نفرات 23 سال می آیند ولی برای ما خوب است و محک می خوریم برای المپیک. 
بخش بعدی صحبت های محمدی در رابطه با بازی های تدارکاتی و برگزاری اردوهای خارجی برای آماده سازی تیم بود و در این مورد گفت: متاسفانه شانسی برای برگزاری بازی های تدارکاتی جز تیم های لیگ برتری نداریم. محک خوبی برای بچه ها است. می توانند بچه ها تجربه کسب کنند. امیدواریم پس از پایان لیگ بتوانیم اردوی خارجی داشته باشیم، تا  بچه ها بتوانند در شرایط سخت تر بازی کنند.
او سپس  در واکنش به این سوال که آیا فدراسیون برای گرفتن میزبانی اقدام خواهد کرد یاخیر، افزود: من اطلاعات کافی ندارم ولی قطعا تمام تلاششان را خواهند کرد تا از میزبانی استفاده کنیم.

ویدئو: 248930

دیدگاه‌ها