کد خبر : 1816718 | 05 فروردين 1401 ساعت 13:14 | 31.5K بازدید | 5 دیدگاه

قهرمان مقدونیه، توپ طلا را به خانه برد (عکس)

الکساندر تراکوفسکی زننده گل برتری مقدونیه برابر ایتالیا، توپ این دیدار را به خانه برد.

قهرمان مقدونیه، توپ طلا را به خانه برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که همگان انتظار داشتند که ایتالیا با یک پیروزی آسان برابر مقدونیه شمالی راهی دیدار پایانی پلی آف صعود به جام جهانی شده و به دیدار پرتغال برود، اما گل لحظات پایانی الکساندر تراکوفسکی رویاهای آتزوری را به باد داد.

الکساندر تراکوفسکی که این روزها فوتبالش را در تیم رده هشتمی لیگ عربستان و تیم الفیحا سپری می کند، روزگاری در تیم پالرمو ایتالیا بازیکنی تعیین کننده و تأثیرگذار بود و این بار یکی از تاریخی ترین پیروزی های مقدونیه را رقم زد و قهرمان کشورش لقب گرفت.

 

1700952

 

الکساندر تراکوفسکی با حضور در پارلمو، بزرگترین موفقیت های دوران باشگاهی خود را به ثبت رساند و شب گذشته نیز در استادیوم رنزو باربرا شهر پالرمو به مصاف ایتالیا رفت.

هواداران پالرمو که خاطرات خوشی از الکساندر تراکوفسکی داشتند، از بازگشت او به خانه استقبال کردند و هواداران حاضر در استادیوم رنزو باربرا به تشویق الکساندر تراکوفسکی پرداختند اما واقعیت این است که این بازیکن باتجربه رویای آنها برای حضور در قطر را نابود کرد و ایتالیا برای دومین دوره پیاپی از حضور در جام جهانی محروم شد.

پس از بازی، الکساندر تراکوفسکی توپی را که با آن گل طلایی دوران ورزشی اش را به ثمر رسانده بود، به عنوان بخشی از مجموعه یادگاری هایش برای دوران بازیگری با خود به خانه برد. او با این توپ طلایی به مقدونیه و اسکوپیه بازگشت تا خود را برای جدال با پرتغال آماده کند. رویای نهایی آنها، صعود به جام جهانی قطر است.

دیدگاه‌ها