کد خبر : 1816611 | 04 فروردين 1401 ساعت 16:27 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

چیز مهمی نبود؛

واکنش اریک گارسیا به طعنه به ستاره رئال مادرید

اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی بارسلونا درگیری لفظی با وینیسیوس جونیور در ال کلاسیکو را مهم نمی داند.

واکنش اریک گارسیا به طعنه به ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در جریان ال کلاسیکو و بعد از تلاش ستاره برزیلی برای گرفتن پنالتی بود که اریک گارسیا به طعنه به وینیسیوس گفت که او سال آینده برنده توپ طلا خواهد شد. حالا اریک گارسیا، مدافع جوان بارسلونا طعنه زدن به وینیسیوس جونیور در جریان پیروزی مقابل رئال مادرید را کم اهمیت جلوه داده و مدعی شد همیشه چنین اتفاقاتی در جریان فوتبال رخ می دهد.

1700133

اریک گارسیا گفت: "در نهایت این صحنه یک درگیری کوچک برای تنها چند ثانیه بود و خیلی مهم نیست. این موارد همیشه در جریان بازی اتفاق افتاده و خیلی سریع نیز تمام می شود. یاد گرفتن جنگ های لفظی از جرارد پیکه؟ من چیزهای زیادی از پیکه یاد گرفتم، اما این مورد را نه. امیدوارم یک روز بتوانم مانند پیکه باشم و این همه افتخار کسب کنم، اما فکر نمی کنم نیازی به مقایسه باشد. همه بازیکنان باید روی عملکرد خودشان تمرکز کنند.

بازی دوستانه مقابل آلبانی؟ مسابقه بسیار ویژه ای خواهد بود. پس از 18 سال تیم ملی اسپانیا در شهر بارسلونا بازی خواهد کرد و من برای خانواده و دوستانم هیجان زده هستم. ابتدا بازی های دوستانه ای مقابل آلبانی و ایسلند داریم، در ادامه لیگ ملت های اروپا در ژوئن پیش رو بوده و تا شروع رقابت های جام جهانی خیلی مانده است. در حال حاضر بازیکنان تیم ملی اسپانیا به خوبی یکدیگر را بسیار می‌شناسند و رختکن تیم فضای خاصی دارد."

دیدگاه‌ها