کد خبر : 1816610 | 04 فروردين 1401 ساعت 16:24 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

4-1-4-1موفق تیم ملی؛ اگر امیر اشتباه نمی کرد

پیش بینی می شد تیم ملی با توجه به غیبت مهدی طارمی با یک مهاجم در برابر کره جنوبی به میدان برود.

4-1-4-1موفق تیم ملی؛ اگر امیر اشتباه نمی کرد

به گزارش "ورزش سه"، اما آرایش تیم ملی در این بازی 1-4-1-4 است در حالی که شاید خیلی ها تصور می کردند تیم ملی با شیوه 4-2-3-1 وارد زمین شود و این شیوه جدیدی است که تیم ملی به نمایش می گذارد. بدون شک ایده اسکوچیچ این بود که تیم ملی در میانه میدان محکم و توپ گیر باشد که در نیمه نخست تیم ملی توانست نمایش خوبی در فاز دفاعی داشته باشد. تیم ملی در نیمه نخست در فاز تهاجمی ببیشتر روی اشتباهات فردی تیم حریف صاحب موقعیت شد و حتی می توانست به گل برسد اما این اتفاق خوب برای تیم ملی رخ نداد. تیم ملی تلاش کرد روی کار ترکیبی هم صاحب موقعیت شود اما نکته اینجا بود که بازیکنان تیم ملی زود اقدام به دادن پاس آخر می کردند و این موجب قطع پاس ها و فشار روی دروازه تیم ملی می شد. تیم ملی اگر در پاسکاری تعجیل را از دستور کاری خارج کند بدون شک در نیمه دوم می تواند روی کار ترکیبی هم صاحب موقعیت شود.

تیم ملی با وجود بازی با شیوه جدید در نیمه نخست به خوبی نشان داد برای دفاع کردن و نتیجه مساوی وارد میدان نشده است. امید نورافکن به همراه احسان حاج صفی و احمد نورالهی مثلث خوبی در جلوی خط دفاعی ایجاد کردند و نیمه نخست می توانست با یک نتیجه ایده آل برای تیم ملی به پایان برسد اما اشتباه امیر عابدزاده در دفع یک شوت معمولی کره ای ها را به گل رساند. کره ای ها تصور می کردند روی کار ترکیبی به گل برسند اما روی اشتباه دروازه‌بان ایران نه.

تیم ملی با شیوه جدید در نیمه اول اگر امیر عابدزاده ‌اشتباه نمی کرد موفق وارد رختکن می شد و تنها ایراد به سبک بازی تیم ملی همان طور که اشاره شد از دست دادن سریع توپ بود. در حالی که تیم ملی در توپ گیری نیمه موفقی را پشت سر گذاشت. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد در نیمه اول هافبک های کناری یعنی وحید امیری و علی قلی زاده به تیم در فاز دفاعی کمک کردند.

دیدگاه‌ها