کد خبر : 1816394 | 02 فروردين 1401 ساعت 16:45 | 73.9K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره برزیلی در مسیر انتقال به بارسلونا

رافینیا، ستاره برزیلی و تکنیکی لیدز مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

ستاره برزیلی در مسیر انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا به‌شدت در تلاش هستند تا ترکیب این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند و یکی از نام‌هایی که در چند وقت اخیر برای حضور احتمالی در نوکمپ مطرح شده، رافینیا وینگر 25 ساله و برزیلی لیدزیونایتد است. قرارداد رافینیا با لیدز در ژوئن سال 2024 به پایان می‌رسد و البته پرداخت بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد او برای بارسلونا منطقی نیست. اما در صورتی‌که لیدز به چمپیونشیپ سقوط کند، این بند به 25 میلیون کاهش پیدا خواهد کرد و پرداخت این قیمت برای کاتالان‌ها منطقی است. البته لیدز اخیرا با کسب دو برد متوالی در لیگ برتر از منطقه سقوط فاصله و در رده شانزدهم قرار گرفته است.

1700312

UOL Esporte امروز در گزارشی مدعی شد رافینیا تصمیم گرفته قرارداد خود را با لیدز یونایتد تمدید نکند و این بازیکن برای خروج از این باشگاه در فصل تابستان آگاه است. دکو، هافبک سابق بارسلونا مدیر برنامه این بازیکن است و رابطه خوبی بین او و مدیران باشگاه اسپانیایی وجود دارد. در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد با عثمان دمبله و جدایی این ستاره فرانسوی و البته با توجه به وضعیت نامعلوم آداما ترائوره، بارسلونا در فصل تابستان برای جذب رافینیا اقدام خواهد کرد. 

بایرن مونیخ نیز برای توافق با رافینیا وارد عمل شده، اما به نظر این ستاره برزیلی خودش خواهان انتقال به بارسلونا است. به نظر اولین پیشنهاد مدیران بلوگرانا برای جذب این بازیکن برزیلی به لیدز یونایتد ارائه شده و این انتقال احتمالی در روزهای پیش رو با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها