کد خبر : 1816359 | 02 فروردين 1401 ساعت 12:38 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

تیم ملی دوباره با یک مهاجم

‌زوج طارمی – آزمون؛ فعلا قسمت نیست

با ابتلای مهدی طارمی به کرونا و غیبت او در بازی با کره جنوبی به نظر می‌رسد اسکوچیچ تیم ملی را بار دیگر با یک مهاجم به میدان خواهد فرستاد.

‌زوج طارمی – آزمون؛ فعلا قسمت نیست

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که با توجه به حضور دیگر مهاجمان در اردوی تیم ملی از جمله کریم انصاری‌فرد و الهیار صیادمنش، اسکوچیچ می‌تواند در خط حمله زوج‌سازی کند اما در 4 بازی اخیر این کار را نکرد و این نشان می‌دهد هنوز به این جمع بندی نرسیده که در غیاب مهدی طارمی و سردار آزمون می‌تواند با دیگر مهاجمان زوج‌سازی کند. در مصاف با لبنان و سوریه، مهدی طارمی به دلیل سوء تفاهم ایجاد شده در اردوی تیم ملی حاضر نبود و این بهانه‌ای شد که سرمربی تیم ملی، ایران را با یک مهاجم روانه میدان کند؛ سردار آزمون. این اتفاق در بازی با عراق و امارات هم تکرار شد؛ به این‌خاطر که سردار آزمون به دلیل مصدومیت از ناحیه لیگامنت در اردوی تیم ملی حاضر نشد و این‌بار مهدی طارمی بود که در نوک خط حمله تیم ملی به میدان رفت.

بازی دوباره مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله تیم ملی. به نظر می‌رسد فعلا قسمت نیست و تیم ملی باید با یک مهاجم راهی میدان شود. البته این تدبیر در بازی با کره جنوبی در سئول به ضرر تیم ملی تمام نخواهد شد به خصوص که تیم ملی در 4 بازی اخیر خود هم با همین شیوه حریفان خود را شکست داد. به نظر می‌رسد کره جنوبی در زمین خود بی‌محابا حمله خواهد کرد تا با شکست ایران صدرنشین گروه شود و این شیوه از بازی، به تیم ملی اجازه می‌دهد با نفرات بیشتری پشت توپ حاضر و بعد از توپ گیری در اندیشه رساندن توپ به سردار آزمون و رسیدن به گل باشد. از آنجایی که نتیجه مساوی هم موجب تدوام شکست ناپذیری تیم  ملی و حفظ صدرنشینی ایران در گروه A خواهد شد؛ بازی با یک مهاجم، توفیق اجباری برای اسکوچیچ و تیم ملی است که به هدف خود در بازی با کره جنوبی برسند.

دیدگاه‌ها