کد خبر : 1816213 | 29 اسفند 1400 ساعت 21:26 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

مایکل لادروپ:

کریستنسن در بارسلونا موفق خواهد شد

مایکل لادروپ، ستاره سابق بارسلونا در مورد انتقال احتمالی آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی چلسی به نوکمپ صحبت کرده است.

کریستنسن در بارسلونا موفق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آندریاس کریستنسن، مدافع 25 ساله و میانی چلسی با این باشگاه در پایان فصل به اتمام می‌رسد و علی‌رغم اقدام چند تیم بزرگ، به نظر انتقال او به بارسلونا قطعی شده است. مایکل لادروپ که در سه دهه پیش، خودش سابقه بازی کردن برای بارسلونا را در کارنامه دارد، مدعی شد آندریاس کریستنسن خودش را با سبک بازی این تیم تطبیق خواهد داد و حضور جرارد پیکه نیز به این مدافع دانمارکی کمک می‌کند.

1690225

مایکل لادروپ گفت: "آندریاس کریستنسن از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی است و او می‌داند که چگونه بازی کند. کریستنسن در سریع‌ترین لیگ در فوتبال جهان تجربه بازی داشته و البته تفاوت انتقال به بارسلونا برای او این است که سبک بازی تیم فعلی آندریاس کریستنسن تدافعی‌تر است و مدافعان بیشتری برای پوشش در ترکیب ثابت قرار می‌گیرند.

گاهی حتی شاهد حضور هفت بازیکن با سبک بازی دفاعی در ترکیب چلسی هستیم، اما در بارسلونا شرایط متفاوت خواهد بود. این باشگاه بالاتر دفاع می‌کند و آندریاس کریستنسن باید خودش را با این شرابط تطبیق دهد و البته من فکر می‌کنم این اتفاق رخ خواهد داد. به‌خصوص اگر او بازیکنی مانند جرارد پیکه را در کنار خود در ترکیب ثابت داشته باشد، این اتفاق قطعی بوده و پیکه می‌تواند به کریستنسن کمک کند. من در مورد موفقیت آمیز بودن این انتقال هیچ تردیدی ندارم."

دیدگاه‌ها