کد خبر : 1815904 | 27 اسفند 1400 ساعت 13:52 | 49.5K بازدید | 7 دیدگاه

دی یونگ:

بایرن نه، حاضرم شش ساله با بارسا تمدید کنم!

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسا، از شرایطش در این تیم بسیار راضی و خوشحال است.

بایرن نه، حاضرم شش ساله با بارسا تمدید کنم!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در سال 2019 از آژاکس به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا به حال به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده است. 
در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی دی یونگ از بارسا به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که ممکن است این بازیکن به زودی نوکمپ را ترک کرده و به بایرن مونیخ ملحق شود اما او تمامی این شایعات را رد کرد. 
این هافبک هلندی در گفتگو با ZiggoSport اظهار داشت:« من بودن در بارسلونا را دوست دارم. اگر مدیران این باشگاه بخواهند  من حاضر هستم که قراردادم را شش ساله با بارسلونا تمدید کنم.»
او در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال به بایرن مونیخ گفت:« آیا چیزی بین من و بایرن در جریان است؟ نه، نه. من از حضور در بارسلونا بسیار خوشحال هستم و دوست دارم تا جایی که می‌شود که به حضورم در این تیم ادامه دهم.»

 

1658420


دی یونگ از زمان حضور در بارسا یکی از باثبات‌ترین بازیکنان ترکیب این باشگاه بوده اما موفق نشده جام‌های قهرمانی زیادی را در طول این سه فصل به دست آورد. 
این ملی‌پوش هلندی فصل گذشته با قهرمانی در کوپا دل ری 21-2020 موفق شد اولین و تنها جام قهرمانی‌ای که با بارسا به دست آورده را بالای سر ببرد. 
او در طول فصل جاری تلاش کرده که در نقش هافبک بازیساز و خلاق بارسا ظاهر شده و برای پر کردن جای خالی ایجاد شده پس از جدایی لیونل مسی در ترکیب این تیم تلاش کند. 
با توجه به عملکرد خوب تیم ژاوی در هفته‌های اخیر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، دی یونگ امیدوار است که بتواند این فصل اولین جام قهرمانی اروپایی را با پیراهن بارسلونا به دست آورد.

دیدگاه‌ها