کد خبر : 1815869 | 27 اسفند 1400 ساعت 11:05 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

والورده:

مردم ال‌کلاسیکو را به خاطر مسی و رونالدو می‌دیدند

فده والورده، هافبک رئال مادرید، معتقد است که میلیون‌ها نفر به خاطر حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به تماشای ال‌کلاسیکو می‌نشستند.

مردم ال‌کلاسیکو را به خاطر مسی و رونالدو می‌دیدند

به گزارش "ورزش سه"، پس از سال‌ها درخشش رونالدو و مسی در ترکیب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، امسال اولین سالی است که هیچ یک از این دو نفر در این بازی حضور ندارند. 
رونالدو که پیش از این رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرده بود اما مسی در چند فصل اخیر در ترکیب بارسا حضور داشت. با این حال او نیز تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن رفت. 
والورده در آستانه این دیدار حساس که روز یکشنبه برگزار خواهد شد گفت:« مشخصا ستاره‌های هر دو تیم جدا شده‌اند. کریستیانو از رئال رفته و مسی هم بارسلونا را ترک کرده است. حضور این دو نفر باعث می‌شد که میلیون‌ها نفر به تماشای این بازی بنشینند تا درخشش آنها را در زمین ببینند.»

 

1692048


این هافبک اروگوئه‌ای درباره شرایط فعلی ال‌کلاسیکو اظهار داشت:«در حال حاضر شرایط فرق کرده اما رئال و بارسا هنوز هم رئال و بارسا هستند. این بازی هنوز هم برای همه جذاب است و بازی خاصی به حساب می‌آید. من از آمریکای جنوبی آمده‌ام و در آنجا نیز با تمام وجود در کنار خانواده و دوستانم از تماشای این بازی لذت می‌بردم.»
او با اشاره به درخشش رئال در دیدار برابر پی اس جی و در پاسخ به این سوال که آیا این تیم مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است اضافه کرد:«من نمی‌دانم که ما تنها مدعی هستیم یا خیر اما رئال مادرید در هر رقابتی که به میدان می‌رود مدعی قهرمانی است و همیشه آماده است تا حریفان را شکست دهد. با این حال همه تیم‌ها خوب هستند و می‌توانند برای دیگران دردسرساز شوند.»

دیدگاه‌ها