کد خبر : 1815765 | 26 اسفند 1400 ساعت 17:15 | 28.8K بازدید | 3 دیدگاه

رائول آلبیول:

دوست ندارم به رئال و اتلتیکو برخورد کنیم

کاپیتان ویارئال دوست ندارد در یک چهارم نهایی به مصاف دو غول بزرگ شهر مادرید برود.

دوست ندارم به رئال و اتلتیکو برخورد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال یوونتوس در خانه با نتیجه عجیب 0-3 به میهمان خود ویارئال باخت و با احتساب تساوی 1-1بازی رفت، در مجموع با نتیجه 1-4 مقابل حریف اسپانیایی تن به شکست داد و برای سومین سال متوالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

1699211

 

جرارد مورنو در دقیقه 78 (از روی نقطه پنالتی)، پائو تورس در دقیقه 85 و آرنا دانژوما در دقیقه 2+90 (از روی نقطه پنالتی) سه گل زیردریایی زرد را در این بازی به ثمر رساندند تا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا با یک پیروزی ارزشمند و قاطعانه برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی آماده شود. حذف یوونتوس اما به حضور ایتالیایی‌ها در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا پایان داد. پیش از این تیم‌‌های میلان، اینتر و آتالانتا از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند.

1699213

 

در  این مرحله سه تیم اسپانیایی رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و ویارئال حضور خواهند داشت. رائول آلبیول کاپیتان ویارئال که سابقه حضور در رئال را هم دارد، تاکید کرد که دوست ندارد به قرعه رئال و یا اتلتیکو بخورند.

او در این رابطه گفت:« باید از این دستاورد بزرگ لذت ببریم و بعد از آن دوباره روی لالیگا تمرکز کنیم. سه تیم اسپانیایی راهی یک چهارم شده اند. کمتر کسی چنین چیزی را پیش بینی می کرد. امیدوارم که در مرحله بعد به قرعه رئال و اتلتیکو نخوریم.»

آلبیول ادامه داد:« اکنون همه ما از بازیکن گرفته تا کادر فنی و روسای باشگاه و هواداران خوشحال باشند. رقابت در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است و هر اشتباهی تاوان سنگینی دارد. یوونتوس بعد از خوردن گل نخست سراپا حمله شد و این به ما فرصت داد تا گل های بعدی را به ثمر برسانیم. رسیدن به این مرحله اصلا آسان نیست. هواداران ما در سال های اخیر بسیار سختی کشیدند و این پاداش خوبی برای آنها است.»


 

دیدگاه‌ها