کد خبر : 1815714 | 26 اسفند 1400 ساعت 15:15 | 25K بازدید | 4 دیدگاه

دمبله - لاپورتا؛ آغوشی که بوی ماندن می‌دهد (عکس)

در تمرین دیروز بارسلونا پیش از بازی برابر گالاتاسرای شاهد صحنه جالبی بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، جار و جنجال‌های زمستانی در مورد عثمان دمبله به اتمام رسید و این وینگر تکنیکی در نهایت در بارسلونا ماندنی شد. در شرایطی که مدیران بلوگرانا خواهان فروش این بازیکن در ماه ژانویه بودند، در نهایت توافقی بین آنها و تیم‌های خواهان حاصل نشد و بارسلونا چاره‌ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت. 

ابتدا اخباری در مورد احتمال سکونشین شدن این بازیکن تا پایان فصل منتشر شد، اما ژاوی به‌شدت به حمایت از عثمان دمبله پرداخته و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. عملکرد درخشان این بازیکن در هفته‌های اخیر باعث نشر اخباری در مورد احتمال آغاز دوباره مذاکرات و ماندن عثمان دمبله در بارسلونا شده است.

البته هنوز هم یک مشکل بزرگ در راه تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با بلوگرانا وجود دارد و آن هم مسائل مالی و خواسته‌های مدیر برنامه دمبله یعنی محمد سیسکو است. بارسلونا در هفته‌های آتی به دنبال حل این مشکل خواهد بود اما به به نظر می‌رسد که خوش‌بینی زیادی در این‌باره وجود ندارد.

1699156

بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا بازی برگشت را برابر گالاتاسرای برگزار خواهد کرد. در تمرین دیشب شاگردان ژاوی، رئیس باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا نیز حضور پیدا کرد و صحنه‌ای جالب را رقم زد؛ جایی‌که او به گرمی عثمان دمبله را در آغوش گرفت و حالا هواداران بارسا با مشاهده این صحنه به تمدید قرارداد ستاره فرانسوی امیدوارتر شده‌اند.

دیدگاه‌ها