کد خبر : 1815617 | 25 اسفند 1400 ساعت 18:00 | 32.5K بازدید | 9 دیدگاه

از دیگر باشگاه‌ها عقبیم

مدیر بارسا و یک حقیقت تلخ در مورد جذب هالند

نایب رئیس بارسلونا اعتراف کرد که در حال حاضر شرایط مالی مناسبی برای جذب ارلینگ هالند ندارند و چند باشگاه دیگر از این حیث پیش افتاده اند.

مدیر بارسا و یک حقیقت تلخ در مورد جذب هالند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با تراز مالی منفی 144 میلیون یورو، آخرین تیم فوتبال اسپانیا در رده بندی اعلام شده از سوی لالیگاست. سقف پرداخت دستمزد این باشگاه به قدری محدود شده که قبل از هر خرید تابستانی باید چندین بازیکن خود را به فروش برساند. فروش فیلیپ کوتینیو و آنتوان گریزمان که قرضی برای استون ویلا و اتلتیکو بازی می کنند، در کنار جدایی عثمان دمبله می تواند بودجه دستمزدهای بارسا را تا حدی بهبود ببخشد. ضمن اینکه عقد قرارداد با بنیاد مالی "CVC" نیز می تواند جان تازه ای به خزانه بارسا تزریق کند. دیشب خبر توافق بارسا با اسپاتیفای به عنوان اسپانسر نیز اعلام شد که اتفاقی مثبت برای باشگاه کاتالان بود.

1694711

 

ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا در مورد خریدهای تابستانی گفت:« در زمستان به نظر می رسید نمی توانیم بازیکن بگیریم ولی در نهایت موفق شدیم این کار را انجام دهیم. وظیفه ماست که رویاپرداز باشیم و در بازار به دنبال بهترین ها برویم ولی واقعیت این است که جذب بازیکنان بزرگ با قیمت بالا برای ما مقدور نیست. ما مثل برخی باشگاه ها از لحاظ مالی قوی نیستیم و از این حیث شرایط‌ ما مقبول نیست.»

1692266

 

اقدام به جذب ارلینگ هالند:« در بارسا غیرممکن نداریم ولی در هر صورت این انتقال بسیار دشوار است. او جزو 4 یا 5 بازیکن بزرگی است که چندین باشگاه متمول را خواهان خود می بیند. باشگاه هایی که از لحاظ فرپلی مالی شرایط بهتری دارند و یا شاید در مقایسه با ما قوانین برای آنها متفاوت است. به هر دلیلی باید پذیرفت که شرایط آنها نسبت به ما برای جذب هالند بهتر است. این برعهده من نیست ولی واقعیت می گوید که الان شرایط جذب هالند را نداریم.»

دیدگاه‌ها