کد خبر : 1815130 | 22 اسفند 1400 ساعت 12:50 | 37.8K بازدید | 3 دیدگاه

مدیران باید از مربیانشان حمایت کنند؛

تارتار: هنوز هم نمی‌دانم چرا اخراج شدم!

سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش پتانسیل صعود به رتبه بهتر را خواهد داشت.

تارتار: هنوز هم نمی‌دانم چرا اخراج شدم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن که پرگل‌ترین برد این فصل لیگ برتر را رقم زد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پیروزی پرگل تیمش گفت: تیم ما در بیشتر بازی‌های فصل نمایش‌های خوب مثل همین بازی را ارائه می‌کرد اما توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد. در این بازی خوشبختانه بچه‌ها از فرصت‌ها استفاده بهتری کردند و موفق شدیم این برد را به دست بیاوریم.

او در مورد صعود تیمش به جایگاه نهم جدول و رتبه تک رقمی اظهار داشت: اینکه توانستیم جایگاهمان را بهتر کنیم، ارزشمند است اما به نظر من همچنان پتانسیل این تیم باتوجه به تلاش و توانایی بچه‌ها، از این هم بهتر است. اختلاف در بالای جدول کم است و ما نباید به این جایگاه قانع شویم و باید با نتایج خوب در بازی‌های باقی مانده، رتبه‌ شایسته نام و طرفداران ذوب آهن و البته خودمان را رقم بزنیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اینکه ذوب آهن دو امتیاز بیشتر از هفته پایانی فصل گذشته کسب کرده، توضیح داد: البته ذوب آهن تیمی است که سابقه نایب قهرمانی لیگ برتر، فینال آسیا و قهرمانی جام حذفی را دارد و جزو تیم‌های با ریشه فوتبال ایران است اما به نظر مقایسه یک تیم باید با نتایج فصل گذشته اش و همچنین میزان هزینه برای فصل کنونی اش باشد. خوشحالم که توانستیم عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم. مدیران کارخانه و باشگاه هم تلاش کرده‌اند که در این مدت مشکلات ما را حل کنند. من قبلاً هم گفتم که باید از یکدیگر حمایت کنیم، به کار هم اعتماد داشته باشیم و با صبوری، اجازه دهیم که تلاش‌ها ثمر بدهند که حالا می‌بینید این اتفاق رخ داده و باید تلاش کنیم همین فرم را حفظ کنیم.

 

1698241

 

تارتار در خصوص اخراجش از کنار زمین گفت: من همیشه به داوران احترام گذاشته‌ام و دیدید که چند هفته پیش از تیم داوری شهرآورد اصفهان تقدیر کردم و فکر میکنم داوران شایسته تقدیر و حمایت بیشتر هم هستند. تیم داوری بازی با آلومینیوم هم بی نقص بود و عملکرد خیلی خوبی داشتند. آقای رضا عادل و کمک‌هایش بسیار خوب بودند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. اما واقعا نمیدانم من چرا اخراج شدم. فکر می‌کنم داور چهارم یک چیزی به داور گفت اما من واقعا کاری نکردم که شایسته اخراج باشم. به هر حال به تیم داوری بابت این قضاوت تبریک می‌گویم.

وی درباره کنار گذاشتن رسول خطیبی از آلومینیوم بعد از بازی این تیم گفت: این شرایط را ما هم تجربه کردیم و شرایط خیلی سختی است. من دقیقاً یادم است قبل از بازی با سپاهان در جمع همکاران گفتم فردا یک مربی ممکن است از بین دو تیم برود. آن بازی ممکن بود خودم بعد از بازی استعفا دهم ولی مساوی شد و نویدکیا استعفا داد ولی مدیریت توانمند سپاهان پای سرمربی خودش ایستاد. الان هم می‌بینید نتایج خوبی کسب می‌کنند. آنها اجازه ندادند محرم بسوزد، اگر در آن مقطع جدا می‌شد به این راحتی دیگر نمی‌توانست برگردد به شرایط خوب؛ الان هم صحیح نیست من در مورد آلومینیوم صحبت کنم ولی فوتبال همین است و باید نتیجه بگیریم. ما مربیان پشتوانه‌مان جدول است، باید در جدول شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی ذوبی‌ها در پایان راجع به بازی با مس گفت: این آخرین بازی فصل است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا پیروز شویم. بازی در خارج از خانه حتی اگر تماشاگران نباشند هم دشوار خواهد بود اما من سرمربی ای نیستم که تیمم را با احتیاط وارد زمین کنم و بگویم که فقط یک مساوی بگیرید. ما یک روز استراحت خواهیم داشت و بعد تمرینات را شروع می‌کنیم، باید خوب ریکاوری کنیم. به بچه‌ها هم گفتم و بازهم خواهم گفت که با سه چهار برد نباید غرور بگیریم. لیگ برتر تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت و باید تلاش کنیم جایگاه فعلی را حفظ کنیم و حتی به رتبه بهتر برسیم.

تارتار در پایان با تمجید از هواداران ذوب آهن گفت: طرفداران ذوب آهن از زمانی که به اینجا آمدیم تا همین حالا همیشه هوادار ما بوده‌اند و حمایت کرده‌اند. در روزهای سخت پشتمان بودند و حالا از خوشحالی آنها بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم تا پایان فصل لبخند را به طرفداران هدیه کنیم. طرفداران ذوب آهن شایسته بهترین‌ها هستند.

دیدگاه‌ها