کد خبر : 1815030 | 21 اسفند 1400 ساعت 19:43 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

استیو مک منمن:

لیورپول ساختار خود را برای صلاح تغییر نمی‌دهد

استیو مک منمن، هافبک سابق لیورپول چندان در مورد ماندن محمد صلاح در ترکیب این تیم مطمئن نیست.

لیورپول ساختار خود را برای صلاح تغییر نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی لیورپول با محمد صلاح در تابستان سال 2023 تمام می شود و به نظر پیشنهادات اخیر باشگاه از نظر مالی مورد توجه این ستاره مصری قرار نگرفته است. امروز نشرات انگلیسی خبر از عدم توافق بین لیورپول و محمد صلاح و افزایش احتمال جدایی این بازیکن داده اند. حالا استیو مک منمن بعد از برتری امروز لیورپول مقابل برایتون مدعی شد خواسته‌های مالی هنگفت محمد صلاح نتیجه نخواهد داد و طرفین به‌زودی باید در مورد تصمیم نهایی خود به جمع بندی برسند.

1698026

استیو مک منمن گفت: همه ما می‌خواهیم و امیدواریم که محمد صلاح در رختکن لیورپول باقی بماند. همه هوادار لیورپول چنین خواسته ای دارد، اما در نهایت مدیران لیورپول باید رقمی را اعلام کرده و بگویند ما می‌توانیم این مبلغ را بپردازیم و این حداکثر توان ما برای تمدید قرارداد است. 

من فکر نمی‌کنم لیورپول ساختار خود را تغییر دهد و بعید می دانم این اتفاق رخ دهد. شما نمی توانید وضعیت محمد صلاح را با امباپه مقایسه کنید و به یک‌باره بگویید من همان رقم و دستمزد امباپه را می خواهم. چنین تصمیمی برای محمد صلاح نتیجه نمی دهد. در نهایت هم باشگاه لیورپول و هم محمد صلاح باید به نقطه‌ای رسیده که تصمیم نهایی خود را اعلام کنند."

دیدگاه‌ها