کد خبر : 1814884 | 20 اسفند 1400 ساعت 23:31 | 11.1K بازدید | 5 دیدگاه

ریکانی: صاحب توپ بودیم اما مالکیت امتیاز ندارد

ریکانی می‌گوید تمام تلاش‌شان را کردند که از این بازی امتیاز بگیرند اما یک غفلت در دفاع باعث شکست آنها شد.

ریکانی: صاحب توپ بودیم اما مالکیت امتیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، طالب ریکانی کاپیتان نفت آبادان در خصوص بازی گفت: ما می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم و بازی قبل با پرسپولیس هم بازی خیلی سختی داشتیم. کادر فنی از قبل به ما گفته بود که امروز بازی بسیار سختی خواهیم داشت. تمام تلاش‌مان را کردیم که حداقل یک امتیاز بگیریم اما نشد. ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم اما هرچقدر جنگیدیم و تلاش کردیم این اتفاق نیفتاد‌. در نیمه دوم، چهل و پنج دقیقه توپ در اختیار ما بود اما به مالکیت امتیازی نمی‌دهند، قسمت نبود.

او در مورد ناکامی در گلزنی گفت: قسمت نبود و ما تمام تلاش‌مان را برای کسب سه امتیاز کردیم. ذهنیت‌مان گرفتن سه امتیاز بود و با تمام وجود جنگیدیم اما نشد و امیدواریم هفته بعد سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

ریکانی در مورد داوری و صحنه مشکوک در محوطه استقلال بیان کرد: فکر می‌کنم پای بازیکن ما را زد اما داور پنالتی نگرفت و باید کارشناسان نظر دهند و ما نمی‌توانیم دخالت کنیم و آن‌ها باید نظر دهند.

او در مورد عصبانیت منصوریان و گلایه‌هایش از مجیدی گفت: من خبر ندارم که چه اتفاقی افتاد اما ایشان به دلیل باخت ناراحت بود چون بازی مهمی بود. ما یک هفته کار کردیم و ایشان گفته بودند چطور باید دفاع کنیم و ضدحمله بزنیم اما یک غفلت کردیم و گل خوردیم.

کاپیتان صنعت نفت در مورد شرایط مالی تیم‌شان و حادثه خوابگاه این تیم گفت: تنها تیمی هستیم که هنوز همان سی درصد را گرفته‌ایم و پاداش و دریافتی نداشتیم. برای خوابگاه‌مان هم آن حادثه پیش آمد و منفجر شد و سقف کامل افتاد، فیلمش را دارم که خداراشکر اتفاقی نیفتاد؛ برای‌تان پخش خواهیم کرد. انشالله بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها