کد خبر : 1814838 | 20 اسفند 1400 ساعت 20:09 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری، توفیق اجباری پیکان در سیرجان(عکس)

محمد ناصری در نخستین تجربه ثابتش در ترکیب پیکان توانست کلین‌شیت کند.

ناصری، توفیق اجباری پیکان در سیرجان(عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان امروز در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت تا شاگردان حسینی با یک امتیاز سیرجان را به مقصد تهران ترک کنند.


ستاره امروز تیم پیکان، محمد ناصری دروازه بان جوانشان بود. او که با غیبت فرهاد مجد کرمانشاهی به دلیل محرومیت در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با سه سیو عالی دروازه‌اش را بسته نگاه داشت تا یک امتیاز مهم به حساب پیکان ریخته شود. مهم‌ترین سیو او در دقیقه ۲۶ برابر سعید صادقی بود، وینگر سرعتی گل‌گهر در موقعیت تک به تک خوبی برای گل زدن قرار داشت که واکنش استثنایی ناصری باعث شد نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

او در دقیقه ۴۶ شوت نوید عاشوری را از دروازه بیرون کشید و همچنین در دقیقه ۸۱ واکنش مناسبی نسبت به شوت امین پورعلی داشت تا یکی از چهره‌های مهم دیدارهای امروز لقب بگیرد. او حالا فرصت دارد تا توانایی‌های خود را در لیگ ایران دوباره نشان بدهد و نام خود را بازهم بر سر زبان‌ها بیندازد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر نیز در کنفرانس مطبوعاتی از دروازه‌بان پیکانی‌ها و عکس‌العمل هایش تعریف کرد تا این دروازه‌بان جوان با یک عملکرد خوب برای مسابقات بعدی آماده شود. پیکان در هفته بعد مسابقات در تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

1697814

دیدگاه‌ها