کد خبر : 1814692 | 20 اسفند 1400 ساعت 08:21 | 49.9K بازدید | 3 دیدگاه

پنج دقیقه برای درخشش آزمون در لیگ‌ اروپا کافی نبود

ستاره ایرانی بایر لورکوزن جزو نفرات ذخیره تیمش در دیدار با آتالانتا بود و به عنوان آخرین امید آلمانی‌ها برای فرار از شکست به زمین بازی رفت.

پنج دقیقه برای درخشش آزمون در لیگ‌ اروپا کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان که سردار آزمون را در لیست خود داشت، در ورزشگاه گویس برگامو  مهمان آتالانتا ایتالیا بود.

سردار آزمون که پس از غیبت در مسابقات بایر لورکوزن به دلیل مصدومیت، در دیدار اخیرشان مقابل بایرن مونیخ در فهرست قرار گرفت و از دقیقه ۸۹ وارد زمین شد، امشب هم یکی از نفرات ذخیره تیمش برابر آتالانتا بود و باز هم در دقایق پایانی فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیمش را پیدا کرد.

 

1697658

 

در این مسابقه دیدنی، مهمان کار را بهتر شروع کرد و در دقیقه 11 توسط آرانگوئیز از حریف ایتالیایی خود پیش افتاد. شاگردان گاسپرینی پس از دریافت این گل بازی شان متحول شد. آنها در  ابتدا در دقیقه 23 با یک حرکت ترکیبی و ضربه تمام کننده مالینوسکی کار را به تساوی کشیدند و سپس وقتی لورکوزنی‌ها توپ را به وسط زمین آوردند در برگشت، همان توپ توسط لوئیس موریل تبدیل به گل شد تا یاران آزمون در عرض دو دقیقه کامبک بخورند.

 

1697659

 

آتالانتایی‌ها در نیمه دوم نیز طوفانی شروع کردند و موریل در دقیقه 49 دبل کرد. در ادامه نیز این تیم ایتالیایی فرصت‌هایی داشت اما این دیابی بود که در دقیقه 63 با حرکت تماشایی و شوتش اختلاف را به حداقل رساند.

 

1697660

 

در حالی که بازی با نتیجه سه بر دو در جریان بود جراردو سیوان سرمربی بایر، آزمون را در دقیقه 85 به بازی فرستاد تا شاید در همین فرصت کوتاه برای فرار از شکست تیمش کاری بکند اما دفاع محکم آتالانتا این اجازه را به سردار نداد تا او در دومین بازی خود با پیراهن لورکوزن باخت را تجربه کند.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در مرحله گروهی فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا برای زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه به میدان رفت و پنج بازی انجام داد و دو گل مقابل چلسی و یوونتوس به ثمر رساند. او همچنین یک پاس گل در کارنامه‌اش داشت. حالا او امیدوار است در دور برگشت مقابل آتالانتا نمایش خوبی در لیگ اروپا ارائه بدهد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن در گروه G لیگ اروپا بالاتر از تیم‌های رئال بتیس اسپانیا، سلتیک اسکاتلند و فرنچواروش مجارستان قرار گرفت و با صدرنشینی، مستقیما به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافت. آنها باتوجه به حداقل بودن اختلاف این شکست مقابل آتالانتا به جبران آن در آلمان بسیار امیدوار هستند.

 

1697657

دیدگاه‌ها