کد خبر : 1814609 | 19 اسفند 1400 ساعت 15:46 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

مایکل اوون:

پوچتینو از همین حالا به لیگ برتر فکر می‌کند

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول‌ معتقد است که حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اهمیت زیادی برای مائوریسیو پوچتینو ندارد.

پوچتینو از همین حالا به لیگ برتر فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در  دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان با نتیجه 1-3 در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید شکست خورد. 
شاگردان پوچتینو در بازی رفت با یک گل پیروز شده بودند و در این بازی نیز با گل کیلیان امباپه از حریف پیش افتادند اما در نهایت سه گل از رئال مادرید دریافت کردند تا موفق به صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نشوند. 
از مدت‌ها قبل و پس از اخراج اوله گونار سولسشر از منچستریونایتد، شایعاتی درباره علاقه مدیران این باشگاه به جذب پوچتینو به گوش می‌رسید و او جز گزینه‌های اصلی حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده است. 

 

1697488


اوون باور دارد که شیاطین سرخ کار دشواری برای متقاعد کردن این مربی آرژانتینی برای ترک پاریس به مقصد منچستر در پیش ندارند. 
این بازیکن سابق لیورپول در پاسخ به سوالی درباره واکنش پوچتینو به حذف از لیگ قهرمانان به بی تی اسپورت گفت:« من فکر نمی‌کنم که این اتفاق برای او اهمیتی داشته باشد. فکر می‌کنم او از همین حالا تمرکزش را روی حضور در لیگ برتر گذاشته است.»
اوون درباره شرایط این مربی آرژانتینی در پاریس اظهار کرد :«پوچتینو زمانی به پی‌اس‌جی آمد که در تیمی مشغول به کار نبود. این که برای رسیدن به چنین دستاوری تلاش کنی باورنکردنی است و او احتمالا در پی‌اس‌جی قهرمان لیگ فرانسه هم خواهد شد اما او هم مانند توماس توخل است. وقتی فرصت کار در تیمی بزرگ در انگلیس فراهم شود، او بدون‌شک، سعی می‌کند آن را بپذیرد.»

دیدگاه‌ها