کد خبر : 1813851 | 14 اسفند 1400 ساعت 21:06 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرعت بخشیدن به بازی دشوار بود‌

توخل: کاری به اتفاقات خارج از زمین نداریم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد تیمش در روزهای اخیر شخصیت خود را نشان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن امشب در شرایطی در خانه برنلی با چهار گل به برتری دست یافتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود، اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. توماس توخل در پایان این دیدار در مورد روند مسابقه صحبت کرده و تاکید کرد بازیکنان چلسی اتفاقات خارج از زمین پیرامون باشگاه را نادیده می گیرند.

توماس توخل گفت: "گل اول چلسی قفل بازی را باز کرد و به ما باور و اعتماد به نفس برای زدن گل های بعدی داد. در ادامه حملات ما روان‌تر شد و ‌قاطع‌تر ‌مقابل دروازه برنلی بازی کردیم. چمن زمین مسابقه خیلی خشک بود و اگرچه ما خیلی مالکیت توپ در اختیار داشتیم، اما سرعت بخشیدن به بازی دشوار بود.

1696222

صحبت های بین نیمه؟ خیلی آرام بود. ما به همه بازیکنان یادآوری کردیم که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم و چگونه باید قدم برداریم. باید شرایط را برای چهار مدافع آنها سخت‌تر می‌کردیم که این اتفاق رخ داد. 

نادیده گرفتن اتفاقات خارج از زمین؟ این کار برای ما امکان پذیر است و ما امروز موفق به انجام این مسئله شدیم. ما یک نمایش درخشان در ومبلی داشتیم، سپس برابر لوتون دو بار عقب افتاده و در نهایت به پیروزی رسیدیم. سه روز بعد برابر برنلی به میدان رفتیم و می‌دانستیم چه چیزی در انتظار است. اما دوباره به سمت جلو حرکت کردیم و این شخصیت بالای تیم را نشان می‌دهد.

واکنش هواداران چلسی و سر دادن نام رومن آبراموویچ در لحظه تشویق اوکراین؟ ما به عنوان یک باشگاه احترام خود را نشان داده و به هوادارانمان نیاز داریم که در این یک دقیقه اوکراین را تشویق کنند. در آن لحظه ما این کار را برای اوکراین انجام می دهیم. آنها مورد حمایت ما هستند و نباید در آن یک دقیقه پیام های دیگر مخابره شود."

دیدگاه‌ها