کد خبر : 1813643 | 13 اسفند 1400 ساعت 16:50 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

می خواهم ادامه دهم

توخل: چلسی قدرتمند است و قوی خواهد ماند

توماس توخل سعی دارد در مورد آینده چلسی مثبت اندیش باشد و گفت که بدون رومن آبراموویچ هم قوی خواهند ماند.

توخل: چلسی قدرتمند است و قوی خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روزهای بحرانی و عجیب و غریبی را پشت سر می گذارد. پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه که در 20 سال گذشته چلسی را متحول کرده، بر اثر فشارهای موجود تصمیم به فروش مالکیت باشگاه لندنی گرفت و این را در بیانیه ای رسمی اعلام کرد.
چلسی که قهرمانی اروپا را یدک می کشد و فصل جاری نیز قطعا بین 4 تیم بالای جدول خواهد بود، فعلا در نتیجه اتفاقات اخیر، روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

 

1683905

 

آبی ها پس از شکست از لیورپول در فینال جام اتحادیه و سپس برتری بر لوتون در جام حذفی، فردا در لیگ میهمان برنلی هستند. توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری این بازی گفت:« چلسی تیمی کاملاً مناسب برای من است و دوست دارم اینجا ادامه دهم. من همه چیز را در مورد این باشگاه دوست دارم و امیدوارم این همکاری ادامه دار باشد. بلاتکلیفی هایی وجود دارد اما آیا زندگی به عنوان سرمربی فوتبال همیشه همین طور نیست؟خوشبین و مثبت اندیش هستم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»

توخل در مورد وضعیت تیمش گفت:« مصدوم جدید نداریم اما باید با مربی آمادگی جسمانی و پزشکان تیم صحبت کنم. آسپیلیکوئتا دیروز در تمرینات حضور نداشت. حکیم زیاش در تمرینات حضور داشت و امیدواریم بتواند زودتر به میادین بازگردد. ریس جیمز دیروز تمرین کرد و پس از دو بازی هیچ مشکلی نداشته است. بازیکنانی که در مقابل لوتون به دلیل مصدومیت های جزئی همراه ما نبودند یعنی تیاگو و چالوبا به تمرینات برگشتند و وضعیت‌شان خوب به نظر می رسد.»

 

1695709

 

بازی با برنلی:« این بازی آزمونی بسیار متفاوت است و هر تیم سبک خودش را دارد. آن ها تیمی فیزیکی و هجومی با سانترهای زیاد و خطرناک در ضربات ایستگاهی هستند. می دانم چه دیداری پیش روی ما قرار دارد ولی نمی توانم پیش بینی ای داشته باشم. بازیکنان در زمین نتیجه را تعیین خواهند کرد.»

تاثیر اتفاقات اخیر روی تمدیدها و نقل و انتقالات:« کاری از دستمان بر نمی آید. شرایط همین است که هست اما شاید این مسئله تاثیر مثبتی روی مذاکرات بگذارد، شاید هم تاثیر منفی داشته باشد. نمی توانیم پیش بینی کنیم. هنوز فکر می کنم چلسی باشگاه قدرتمندی است و قدرتمند خواهد ماند. مالک ما تصمیم گرفته باشگاه را بفروشد اما او باشگاهی قوی و سازمان یافته در بالاترین سطح را می فروشد. ممکن است چلسی مالک دیگری مانند آبراموویچ داشته باشد؟ بیایید 20 سال دیگر در این مورد صحبت کنیم و آن وقت خواهیم فهمید. هر کسی چلسی را خریداری کند، از داشتن آن خوش شانس است.»

دیدگاه‌ها