کد خبر : 1813390 | 11 اسفند 1400 ساعت 19:39 | 36.5K بازدید | 8 دیدگاه

مقصد هافبک نیمکت نشین رئال مادرید مشخص شد

ایسکو، هافبک نیمکت نشین رئال مادرید برای انتقال به سویا با این تیم به توافق رسیده است.

مقصد هافبک نیمکت نشین رئال مادرید مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ایسکو، ستاره خلاق و تکنیکی با باشگاه رئال مادرید در تابستان آینده به پایان می رسد و بعید است لوس بلانکوس تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن داشته باشند. بدین ترتیب دوران هشت ساله حضور ایسکو در برنابئو تمام شده و او از ابتدای فصل بعد راهی تیم دیگری خواهد شد. علی‌رغم مطرح شدن نام بارسلونا و شایعاتی در مورد توافق ژاوی با ایسکو، به نظر می رسد او در فصل تابستان راهی سویا خواهد شد.

ایسکو رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با خولن لوپتگی، سرمربی این باشگاه دارد و در دوران حضور این سرمربی روی نیمکت تیم ملی اسپانیا، ایسکو بهترین عملکرد خود در رده ملی را نشان داد. به نظر می رسد توافقی در خصوص انتقال ایسکو به سویا انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن در فصل تابستان لباس این تیم را به تن خواهد کرد.

 

1681552

 

در همین راستا اسپورت کاتالونیا گزارش جدیدی در رابطه با هافبک نیمکت نشین رئال مادرید منتشر کرده و مدعی شده که ایسکو به توافق شخصی با سویا دست یافته و همانطور که گفته شد فصل آینده را برای این تیم بازی خواهد کرد. این ستاره اسپانیایی به شکل آزاد و با انتقالی رایگان راهی سانچس پیسخوان خواهد شد و امیدوار است تحت هدایت سرمربی محبوبش دوباره به روزهای خوب خود بازگردد.

دیدگاه‌ها