کد خبر : 1813245 | 10 اسفند 1400 ساعت 20:23 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

مدیر برنامه پرتوقع؛

چه کسی مانع توافق دمبله و بارسلونا می‌شود؟

موسی سیسوکو، مدیر برنامه عثمان دمبله مهم‌ترین مانع بر سر تمدید قرارداد این بازیکن با بارسلونا است.

چه کسی مانع توافق دمبله و بارسلونا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اخیر عثمان دمبله در ترکیب بارسلونا دوباره شایعات در مورد تمایل این باشگاه به تمدید قرارداد و احتمال از سرگیری مذاکرات را افزایش داده است. در حالی که خود این بازیکن همیشه بر تمایل شخصی خود برای ادامه دوران حضور در بارسا تاکید داشته، درخواست‌های مالی موسی سیسوکو، مدیر برنامه او شرایط برای توافق نهایی را دشوار ساخته است.

1695469

باشگاه بارسلونا در این مدت سعی کرد با محبت و رفتار دوستانه ژاوی و البته خوان لاپورتا، دمبله را متقاعد به ماندن و تمدید قرارداد کند. اما موسی سیسوکو هر بار ارقامی نجومی را برای توافق پینهاد می داد و به این دلیل که در مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند دست بالا را گرفته و از موضع قدرت با دمبله برخورد کنند. در تاریخ 20 دسامبر بود که بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد خود را پس گرفت و یک ماه بعد در تاریخ 20 ژانویه، نام دمبله از لیست بارسلونا دیدار جام حذفی مقابل بیلبائو کنار گذاشته شد. در آن مقطع خوان لاپورتا به سیسوکو تاکید کرد که اگر دمبله قراردادش را تمدید نکند، در ادامه فصل جاریی در ترکیب نخواهد داشت. 

اما در نهایت ژاوی موضعی متفاوت داشته و خواهان استفاده از عثمان دمبله در ترکیب شد. در حال حاضر مدیران بارسلونا معتقدند مدیر برنامه این بازیکن مهم ترین عامل در عدم تمدید قرارداد عثمان دمبله است. موسی سیسوکو خواهان پاداش هنگفتی برای این قرارداد برای خودش شده و با مذاکره با تیم‌های دیگر، شرایط برای ماندن عثمان دمبله در نوکمپ را دشوار ساخته است. با توجه به این شرایط و علی‌رغم درخشش عثمان دمبله در هفته‌های اخیر، هنوز راه درازی برای توافق این بازیکن با بارسلونا وجود دارد.

دیدگاه‌ها