کد خبر : 1813188 | 10 اسفند 1400 ساعت 14:02 | 417.6M بازدید | 3 دیدگاه

دی‌لیخت: با رفتن رونالدو 30 گل را از دست دادیم

ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس‌ اظهاراتی را درباره جدایی کریستیانو رونالدو و پیوستن دوشان ولاهوویچ به این تیم مطرح کرده است.

دی‌لیخت: با رفتن رونالدو 30 گل را از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری درباره جدایی دی‌لیخت از یوونتوس در هفته‌های اخیر به گوش رسیده است. 
بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که این بازیکن تصمیم دارد در پایان فصل از جمع بیانکونری جدا شده و به بارسلونا منتقل شود، هرچند پیش از این وجود بند فسخ مخصوص این باشگاه کاتالان در قرارداد این بازیکن تکذیب شده بود. 
دی‌لیخت در گفت‌وگو با روندو اظهار داشت:« من متوجه شدم که این باشگاه مسئولیت بیشتر و بیشتری را به من داده است. حالا که جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی مصدوم شده‌اند، من فشار بیشتری را روی شانه‌هایم احساس می‌کنم اما از این موضوع راضی هستم. من متوجه شده‌ام که می‌توانم نقش مهمی را ایفا کنم.»

 

1683023


قرارداد این بازیکن با یوونتوس تا ژوئن 2024 ادامه دارد اما‌ اظهارات مینو رایولا به شایعات دامن زده است. او در این باره گفت:« ما هنوز در سه جبهه حضور داریم و من از حضور در این تیم لذت می‌برم. متوجه شدم که هر هفته بیشتر یاد می‌گیرم. حرفی که مینو سه ماه پیش زد مربوط به آن زمان بود و چیزهای بسیاری ممکن است تغییر کند. من کاملا روی این فصل تمرکز دارم.»
این مدافع هلندی درباره جدایی رونالدو از این تیم اظهار داشت:« ما کریستیانو رونالدو را از دست دادیم و بنابراین 30 گل را از دست دادیم. چون خیلی دیر بود نتوانستیم بازیکنی مثل دوشان ولاهوویچ را به خدمت بگیریم. مطمئنا جای او در ابتدا‌ در این تیم خالی بود.»
دی‌لیخت با اشاره به توانایی‌های این مهاجم صرب اضافه کرد:« وقتی برابر او بازی می‌کردم متوجه شده بودم که تا چه حد قدرتمند و از نظر تکنیکی خوب است. و چیزی که برایم بسیار جذاب بود این است که او انگیزه زیادی برای گلزنی دارد. او تقریبا هر بار که توپ به او نمی‌رسد به بقیه اعتراض می‌کند. هر تیمی به چنین مهاجمی در خط حمله نیاز دارد.»