کد خبر : 1813089 | 09 اسفند 1400 ساعت 20:29 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

زمین چمن هیچ جای ایرادی ندارد؛

صادقی: ما که خطای پنالتی ندیدیم

هافبک باتجربه نساجی معتقد است که کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا به حدی خوب است که جای هیچ انتقادی وجود نداشته باشد.

صادقی: ما که خطای پنالتی ندیدیم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی در پایان دیدار با استقلال که با تساوی بدون گل همراه بود گفت: بازی خیلی خوبی بود. همه عزم خودمان را جذب کرده بودیم که در این دیدار سه امتیاز کامل را کسب کنیم ولی جلوی تیم استقلال بازی داشتیم که پرمهره و دارای کادر فنی خیلی خوبی بود. فکر می کنم همه از دیدن بازی لذت بردند. نیمه اول فرصت های خیلی خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم یک مقدار نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. در مجموع یک امتیاز هم برای تیم ما مقابل استقلال خوب است.

او با بیان اینکه سفرهای متعدد آنها را خیلی خسته می کند و یکی از علت های عقب کشیدن تیم در نیمه دوم همین موضوع بود، تاکید کرد: هر پنج روز سفر انجام می دهیم و این شرایط ما را خیلی سخت کرده است. نیمکت دو تیم را هم باید مقایسه کنید و ببینید چه کسی داخل زمین می آید. فکر می کنم هر بازیکنی که برای استقلال به زمین می آمد، خودش یک تیم بود. آنها بازیکنان بزرگی دارند و فشار زیادی به ما آوردند. تیم ما خوب بازی را کنترل کرد و موقعیت هایی هم داشتیم که اگر دقت می کردیم می توانستیم صاحب سه امتیاز شویم.

هافبک نساجی با رد انتقاد استقلالی ها از کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا گفت: فکر نمی کنم جایی بهتر از این چمن بتوانید پیدا کنید. هر تیمی که جای ما بود و شرایط ما را داشت می رفت زمین های بی کیفیت مثل ساری را انتخاب می کرد که حریفان نتوانند بازی کنند. آقای الهامی به دنبال فوتبال زیبا هستند. به همین دلیل بهترین زمین ایران را انتخاب کردیم و فکر نمی کنم این زمین جای ایرادی داشته باشد.

صادقی در مورد صحنه برخورد مشکوک حقیقی با مطهری که استقلالی ها معتقد به خطای پنالتی بودند گفت: اتفاق خاصی در هجده قدم رخ نداد. هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. کارشناسان باید نظر بدهند ولی طبق چیزی که ما دیدیم، اتفاق خاصی رخ نداد.

دیدگاه‌ها