کد خبر : 1813038 | 09 اسفند 1400 ساعت 17:08 | 1.6K بازدید | 1 دیدگاه

به یاد آخرین بازی پارسال

نفت MIS صفر - آلومینیوم صفر؛ بدون گل در بهار

دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک در روزی که تقسیم امتیازها به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد، به تساوی بدون گل رسیدند.

نفت MIS صفر - آلومینیوم صفر؛ بدون گل در بهار

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسیدند. دیداری که در نیمه نخست سرد و بدون موقعیت بود اما در نیمه دوم، هر دو تیم فرصت های خوبی را برای گلزنی داشتند که از دست رفت.

این دیدار که با بازی مالکانه نفت همراه بود، موقعیت های گلزنی کم تعدادی را در پی داشت. تیم محمود فکری که برای استفاده از شرایط میزبانی در پی کسب پیروزی بود، چند موقعیت خوب گلزنی را نیز به روی دروازه میهمان خلق کرد. نخستین موقعیت بازی روی ارسال زمین عیدی برای نفت به دست آمد که پورحمیدی با یک شیرجه و با یک دست، توپ را قطع کرد.

در دقیقه 24 بهترین فرصت نفت برای گلزنی به دست آمد. مهدی هاشم نژاد درون محوطه جریمه شد. او با یک سرتوپ، توانست مدافع آلومینیوم را جا بگذارد و سپس با یک شلیک محکم توپ را به سمت دروازه پورحمیدی فرستاد که شوت این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه خرم الحسینی و مجدمی چند فرصت نصف و نیمه را داشتند که در زدن ضربات آخر دقت کافی به خرج ندادند. در سمت مقابل نیز محمدرضا آزادی دروازه میزبان را تهدید کرد که هیچ کدام به گل ختم نشد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما در نیمه دوم دو تیم چند بخت مسلم گلزنی را از دست دادند. در عرض دو دقیقه، هر دو تیم نفت و آلومینیوم تا آستانه باز کردن دروازه هم پیش رفتند ولی چنین نشد. ابتدا در دقیقه 65 ارسال دیدنی محمدمهدی احمدی در دهانه دروازه در شرایطی به امین اسدی رسید که هیچ مدافعی از آلومینیوم در کنار او نبود. اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

سپس این تیم میهمان بود که در دقیقه 67 بهترین فرصت گلزنی خود را از دست داد. پس از اینکه محمد علی‌نژاد در سمت راست با یک سر توپ مدافع نفت را از روند بازی خارج کرد، در موقعیتی تک به تک با سنگربان نفت قرار گرفت اما علی محسن زاده گلر امروز نفت با واکنشی دیدنی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه نیز دو تیم موقعیت خاصی را به روی دروازه یکدیگر خلق نکردند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم در روزی که نیاز زیادی به کسب پیروزی داشتند، به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

گزارش دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته بیستم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 
دوشنبه: 09/12/1400 ؛ ساعت: 15:00 
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: مرتضی منصوریان- / کمک ها: علی میرزابیگی – پوریا زحمتی ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: حسین نجاتی


ترکیب نفت مسجدسلیمان:
علی محسن‌زاده
محمد مشایخ
حسن مرادی فر
علیرضا دغاغله
مجید عیدی
محمد مهدی احمدی (87- امیر روستایی)
محمد خرم الحسینی (72- پیمان میری)
مهدی هاشم نژاد (83- سعید آهنی)
مسلم مجدمی
میثم نقی زاده (83- سینا خادمپور)
امین اسدی (72- میرهادی میرجوان)
سرمربی: محمود فکری

 

ترکیب آلومینیوم اراک:
حسین پورحمیدی
رامتین سلیمان‌زاده
وحید محمدزاده
اسماعیل شریفات (52- مهرداد بایرامی)
میلاد فخرالدینی
پوریا آریاکیا
امیرمحمد هوشمند
محمود قائدرحمتی
امیر نوری (80- میلاد احمدی)
محمد علی‌نژاد
محمدرضا آزادی (80- علی آل کثیر)
سرمربی: رسول خطیبی

کارت زرد:
نفت: علیرضا دغاغله (31)، محمدمهدی احمدی (51)
آلومینیوم: امیر نوری (70)، امیرمحمد هوشمند (78)، علی آل کثیر (90+1)

 

لحظات حساس:
دقیقه 16: پس از اینکه مجید عیدی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد، ضربه اش را زمینی به روی دروازه ارسال کرد که پورحمیدی با واکنشی به موقع و با شیرجه ای بلند، توپ را با یک دست دفع کرد.
دقیقه 21: محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم صاحب توپ شد که ضربه او را محسن زاده سنگربان نفت مهار کرد.
دقیقه 24: پس از اینکه هاشم نژاد بازیکن نفت درون محوطه جریمه شد، توانست با یک سر توپ مدافع آلومینیوم را کنار گذاشته و این بازیکن با یک شوت سرکش قصد باز کردن دروازه آلومینیوم را داشت که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 31: حرکت خوب اسدی از سمت چپ و ارسال توپ توسط این بازیکن به روی محوطه جریمه، به مجدمی رسید اما این بازیکن یا گام کم آورد و فرصت خوبی برای نفت از دست رفت.
دقیقه 42: ارسال مجدمی به روی دروازه با ضربه سر احمدی همراه شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45+1: ارسال کرنر خرم الحسینی با ضربه سر مرادی فر همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافع آلومینیوم راهی کرنر شد.
دقیقه 62: ارسال کرنر دغاغله با ضربه سر بازیکنان نفت همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافع آلومینیوم دوباره به کرنر رفت.
دقیقه 65: ارسال بی نقص احمدی به روی دروازه با ضربه سر اسدی همراه شد که توپ این بازیکن در شرایطی که مدافعی از آلومینیوم نیز در کنار خود نمی دید، به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 67: حرکت بسیار خوب علی نژاد از سمت راست و سرتوپ او، با عبور از مدافع نفت همراه شد و این بازیکن در بهترین شرایط ممکن درون محوطه جریمه با دروازه بان نفت در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که محسن زاده سنگربان نفت به زیبایی این توپ را مهار کرد.
دقیقه 85: ضربه میلاد احمدی با اختلاف از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه 90+2: روی اشتباه پورحمیدی، سعید آهنی برای بک لحظه صاحب توپ شد که مدافعین آلومینیوم بلافاصله توپ را از مقابل پای او دور کردند.
دقیقه 90+3: شوت راه دور امیر روستایی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+6: یک ضربه کاشته کنار خط عرضی برای آلومینیوم به دست آمد. ارسال بایرامی به دهانه دروازه با برخورد به یکی از بازیکنان در آستانه ورود به دروازه بود که با واکنش فوق العاده محسن زاده سنگربان نفت این توپ راهی کرنر شد.

 

در حاشیه:

* در دقیقه 30، خرم الحسینی بازیکن نفت درون محوطه جریمه نساجی سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. این صحنه با اعتراض نیمکت نفت همراه شد.
* در دقیقه 35 یک درگیری لفظی بین محمدرضا آزادی و کمک داور پیش آمد که قاضی میدان با توقف بازی، به آزادی تذکر داد.

* در نیمه دوم این دیدار محمود فکری سرمربی نفت با یکی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان درگیری لفظی پیدا کرد. بعد از خراب شدن موقعیت توسط یکی از بازیکنان نفت، لیدر حاضر در ورزشگاه صحبت‌هایی به بازیکنان نفت داشت و از عملکرد او انتقاد کرد همین موضوع باعث شد تا فکری با لیدر وارد درگیری شود.

* در ابتدای بازی به مدت کوتاهی اسکوربرد ورزشگاه از کار افتاده بود.

* این بازی به دلیل پاره بودن تور دروازه با تاخیر آغاز شده بود.

* تماشاگران در اطراف ورزشگاه از ساختمان‌ها و همین طور روی تپه‌ها در حال تماشای بازی هستند.

دیدگاه‌ها