کد خبر : 1813021 | 09 اسفند 1400 ساعت 16:00 | 19.6K بازدید | 8 دیدگاه

صدای بلند ملی‌پوشان سابق بر سر هم

هوادار - فولاد؛ جدی جدی داشت دعوا می‌شد!

بازی هوادار و فولاد از همان دقیقه اول پر تنش دنبال شد و بین نیمکت نشینان دو تیم درگیری لفظی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، این‌طور که پیداست نیمکت نشینان فولاد و هوادار اختلافات خود را از فولادآره‌نا به دستگردی آورده‌اند و لبخندها و دست دادن‌های ابتدای مسابقه کاملا تشریفاتی بوده است.

در هفته پنجم، فولاد درحالی که نکونام را به نیمکت خود برگردانده بود در یک بازی پرحاشیه با یک گل هوادار را شکست داد. در آن مسابقه مهران موسوی از فولاد اخراج شد و هواداری‌ها در چند صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که این اتفاق تنش‌ها را بین نکونام، عنایتی و دیگر نیمکت نشینان زیاد کرده بود.

در دیدار برگشت تنش‌های نیمکت نشینان دو تیم از قبل از بازی در کنفرانس خبری و فضای مجازی شروع شد و به زمین مسابقه کشیده شد. از همان دقایق ابتدایی رضا عنایتی و جواد نکونام باهم بحث می‌کردند. عنایتی خطاب به داور گفت: هرکس اعتراض می‌کند باید کارت بگیرد. این صحبت‌ها واکنش دیگر نیمکت نشینان فولاد را نیز در پی داشت. پس از این اتفاق حمید رجبی و سرپرست فولاد به این درگیری لفظی اضافه شدند. از آنطرف علوی و کیانوش رحمتی نیز از جای خود بلند شدند. در ادامه هاشمی‌نسب به سمت عنایتی رفت و رخ به رخ با او با صدای بلند صحبت می‌کرد و از عنایتی می‌خواست سر جایش بنشیند. در نهایت هم یک ملی‌پوش دیگر یعنی حسین کعبی به این ماجرا اضافه شد و بگومگوهای کنار زمین شکل مشاجره و حتی دعوا به خود گرفت.

این اتفاقات روی بازی هم تاثیر گذاشت و برخی بازیکنان مثل مهدی شیری قصد مداخله داشتند و همچنین در ادامه بازی در صحنه‌های مختلفی باهم درگیر شدند. در دقایق بعدی تنش‌ها مقداری آرام شد و داور مسابقه نیز سعی کرد با گفت‌وگو و مماشات با کادرفنی دو تیم، آنها را جریمه نکند و فقط نیمکت دو تیم را به آرامش دعوت کرد. نیمه اول این مسابقه بیش از اتفافات فنی و تاکتیکی، کنار زمین حاشیه داشت.

 

1695119
1695120
1695121
1695122
1695123
1695124

دیدگاه‌ها