کد خبر : 1812851 | 08 اسفند 1400 ساعت 19:13 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

نقی‌زاده، غایب جدید آلومینیوم در جنوب

هافبک آلومینیوم اراک تیمش را در سفر به مسجدسلیمان همراهی نکرده است.

نقی‌زاده، غایب جدید آلومینیوم در جنوب

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده پس از اینکه در دیدار هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان آسیب دید و با وجود مصدومیت جزئی از ناحیه زانو در دو بازی برابر پرسپولیس و مس رفسنجان به میدان رفت، فردا در تقابل آلومینیوم اراک برابر نفت مسجدسلیمان حضور نخواهد داشت.

این بازیکن که در فصل جاری لیگ برتر دو گل مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در جدال پیش روی آلومینیوم اراک در مسجدسلیمان نمی‌تواند تیمش را به‌خاطر آسیب دیدگی همراهی کند.

نقی‌زاده در دیدار اخیرشان مقابل مس رفسنجان و تیم فصل گذشته‌اش، در اواسط نیمه اول آسیب دید و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به محمد علی‌نژاد، دیگر بازیکن تکنیکی اراکی‌ها داد که پس از مسابقه هم مشخص شد هافبک مصدوم آلومینیوم حداقل برای یک بازی نمی‌تواند در جمع شاگردان رسول خطیبی حضور داشته باشد.

آلومینیوم اراک علاوه بر علیرضا نقی‌زاده که آسیب دیدگی دارد، در دیدار فردا مقابل نفت مسجدسلیمان نمی‌تواند از مصطفی احمدی نیز به‌خاطر محرومیت بهره ببرد، اما رسول خطیبی امیدوار است تیمش مثل بازی رفت بتواند نمایش خوبی داشته باشد و صاحب سه امتیاز خارج از خانه شود.

دیدگاه‌ها