کد خبر : 1812541 | 06 اسفند 1400 ساعت 20:58 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

خبر بد برای لیورپول؛ غیبت فیرمینو برابر چلسی

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، نمی‌تواند این تیم را در دیدار برابر چلسی همراهی کند.

خبر بد برای لیورپول؛ غیبت فیرمینو برابر چلسی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس را برابر چلسی برگزار خواهد کرد. 
پپ لیندرس، کمک مربی لیورپول، تایید کرد که فیرمینو نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و شرایط دیوگو ژوتا برای حضور در این بازی نیز چندان مساعد نیست. 
فیرمینو در دیدار هفته گذشته لیورپول برابر اینتر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و موفق به گلزنی شد تا نقش تعویض طلایی یورگن کلوپ را ایفا کند اما مصدومیت از ناحیه ماهیچه باعث شد که او در دو بازی بعدی لیگ برتر برابر نوریچ و لیدز غایب باشد. 
حالا لیندرس اعلام کرده که این مهاجم برزیلی نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر چلسی نیز همراهی کند و این خبر بدی برای لیورپول به حساب می‌آید. 

 

1691945


لیندرس در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« بابی برای بازی فینال در دسترس ما نیست. ما باید ببینیم که پیشرفت او در دو یا سه روز آینده به چه شکل خواهد بود. این بازیکن به شدت در حال تلاش است.»
کمک مربی لیورپول نسبت به شرایط فیزیکی ژوتا خوش‌بین‌تر است اما تایید کرد که هنوز مشخص نیست او به موقع برای حضور در میدان آماده شود. 
ژوتا که جانشین فیرمینو در خط حمله سه نفره لیورپول شده در بازی هفته گذشته برابر اینتر در لیگ قهرمانان از ناحیه مچ پا مصدوم شده و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. 
لیندرس درباره شرایط این بازیکن گفت:« ژوتا در حال طی کردن روند درمان است، دویدن، تغییر مسیر و کار با توپ را انجام  داده است. این نشانه خوبی است. غیبت او در بازی با چلسی قطعی نیست اما ممکن است شرایطش برای حضور در میدان مساعد نباشد.»

دیدگاه‌ها