کد خبر : 1812503 | 06 اسفند 1400 ساعت 16:28 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

تنها هدف ما شکست دادن ذوب است؛

عکاشه: به امید زنده‌ایم و باید ببریم

مهاجم شهرخودرو امیدوار است دوباره به روند امتیازگیری برگردند و مقابل حریفان‌شان به برتری برسند.

عکاشه: به امید زنده‌ایم و باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل عکاشه درباره شرایط شهرخودرو اظهار کرد: پس از برد خوبی که مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم، می‌خواستیم برابر هوادار که یکی از تیم‌های خوب دور برگشت بود هم نتیجه بگیریم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و واقعا بدشانسی آوردیم، اما مشهدی‌ها مطمئن باشند دوباره جبران می‌کنیم و به شرایط خوبی می‌رسیم.

او با اشاره به دیدار مقابل هوادار عنوان کرد: از نظر فنی تیم بهتری مقابل هوادار بودیم و دست کمی از آنها نداشتیم ولی در گل زدن بدشانسی آوردیم که امیدوارم این وضعیت در بازی‌های آینده بهبود پیدا کند و از موقعیت‌هایمان استفاده کرده و دست پر بازی‌ها را تمام کنیم تا وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

مهاجم تند و تیز شهرخودرو در خصوص شانس بقای این تیم در لیگ برتر گفت: ما به امید زنده‌ایم و برای  رسیدن به هدفی که داریم، خیلی سخت تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم. تک تک اعضای تیم و بازیکنان انگیزه خیلی زیادی دارند و مصمم هستیم تا نتیجه بگیریم. خدا را شکر شرایط تیم از نظر فنی بهتر شده و این توانایی را در خودمان می‌بینیم که در هفته‌های آینده بهتر از نیم‌فصل اول کار کنیم.

 

1685672

 

عکاشه در خصوص تقابل با ذوب‌آهن و تیم سابق خود گفت: من فوتبالم را در ذوب‌آهن شروع کردم و در لیگ برتر هم برای این تیم بازی کردم. به نوعی بخشی از فوتبالم را مدیون این باشگاه و تیم شهرم هستم، اما الان به تیم شهرخودرو تعهد دارم و با تمام وجودم برای موفقیت آن تلاش می‌کنم و امیدوارم نمایش خوبی در این دیدار داشته باشم.

او تاکید کرد: بچه‌های ما می‌خواهند هر طور شده نتیجه بازی با هوادار را جبران کنند و همدل هستند تا در دیدار با ذوب‌آهن نتیجه بگیرند. تنها هدف ما در بازی این هفته گرفتن سه امتیاز است و ان‌شاالله به برد برسیم و شرایطمان را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها