کد خبر : 1811954 | 03 اسفند 1400 ساعت 12:59 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

محکوم به برد مقابل صنعت نفت هستیم؛

صادقی: میزبانی در مشهد ما را اذیت می‌کند

اکبر صادقی می‌گوید با توجه به اختلاف امتیاز کمی که بین تیم ها وجود دارد نساجی می‌تواند به رتبه های بهتری دست پیدا کند.

صادقی: میزبانی در مشهد ما را اذیت می‌کند

به گزارش ورزش سه، تیم نساجی مازندران در حالی در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه ۲-۱ مقابل گل گهر سیرجان شکست خورد که اعتراضات زیادی از سوی هر دو تیم به داوری این بازی وجود داشت.

اکبر صادقی در‌ گفتگو با خبرنگار ما درباره این بازی عنوان کرد: با توجه به اینکه گل گهر در جام حذفی توسط ما حذف شده بود، این بازی شرایط خاص خودش را داشت و تنش هایی بین نیمکت های وجود داشت. بازی خیلی زیبایی بود و موقعیت های زیادی برای هر دو تیم ایجاد شد اما ما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و متاسفانه در روزی که می‌توانستیم پیروز زمین باشیم، موفق نشدیم از فوتبالی که به نمایش گذاشتیم امتیاز بگیریم. به تیم گل گهر تبریک می‌گوییم.

او با اشاره به موقعیت سوزی بازیکنان نساجی ادامه داد: هر دو تیم خیلی خوب فوتبال بازی کردند و موقعیت های زیادی ایجاد کردند. هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند اما آنها از موقعیت هایی که داشتند بهتر استفاده کردند؛ ما هم باید سعی کنیم در بازی های آینده از تمام موقعیت هایمان خیلی خوب استفاده کنیم تا بتوانیم برنده بازی باشیم. تنها چیزی که گل گهر در آن نسبت به ما برتری داشت، زدن ضربات آخر بود که خیلی با دقت می‌زدند اما متاسفانه بچه های ما به سادگی از کنار موقعیت ها گذشتند. به آینده امیدواریم و انشاالله بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

بازیکن با تجربه نساجی در مورد داوری این بازی و اعتراضاتی که به آن وجود داشت توضیح داد: من در دو صحنه مطمئنم باید داور پنالتی می‌گرفت و یک صحنه هم برای تیم گل گهر مشکوک بود. در شرایطی که بین دو تیم حساسیت های زیادی وجود داشت بهتر بود داور قوی تری برای این بازی انتخاب می‌شد. به نظر من داور خیلی ضعیف کار کرد و با سوت های مکرر بازی را می‌خواباند و مدام لب خط می‌رفت و با مربی ها صحبت می‌کرد. کنترل زیادی روی بازی نداشت و بیشتر سعی می‌کرد بازی را آرام کند.

 

 

صادقی درباره بازی فردا نساجی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تیم خیلی خوبی است و مهره و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و نتایج خیلی خوبی هم گرفته است. ما با توجه به دو باختی که مقابل دو تیم خوب پرسپولیس و گل گهر داشته‌ایم، محکوم هستیم که از این بازی امتیاز بگیریم. تمرین های خیلی خوبی داشتیم و همه هم‌قسم شده‌ایم که در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک نساجی در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی در مشهد بازیکنان این تیم را اذیت نمی‌کند، عنوان کرد: بحث میزبانی زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که بازی ها در حضور تماشاگران برگزار شود اما استادیوم ها همچنان خالی از تماشاگر است و بیشترین ضربه را به تیم ها وارد می‌کند. در بحث میزبانی در مشهد، فقط وجود سفرها و پروازهای مکرر و رفت و آمد ها ما را اذیت می‌کند؛ فاصله بازی ها کم شده و هر ۴-۵ روز بازی برگزار می‌شود، این مساله به تیم هایی مثل ما که مهره کمتری دارند آسیب زیادی می‌زند، خدایی نکرده اگر یکی دو بازیکن ما مصدوم شوند یا محروم داشته باشیم، در ادامه راه با توجه به اینکه خستگی هم وجود دارد به تیم ما آسیب می‌رساند.

او با بیان اینکه تا این لحظه هیچ اقدامی برای این مساله نشده است، ادامه داد: امیدوارم مسئولان استانی و شهری مازندران یک فکری کنند. ما از این قضیه آسیب زیادی می‌بینیم. اگر برای مسئولان ورزش و به خصوص تیم نساجی مهم است باید به فکر باشند و دست به دست هم بدهند و یک کار بزرگ انجام بدهند و زمینی درست کنند که سالیان سال برای این تیم بماند تا این تیم بتواند باعث افتخار شهر شود و دل مردم را شاد کند. وعده وعید زیاد داده می‌شود اما تا جایی که من شنیده‌ام تا الان هیچ کاری انجام نشده است. تا جایی که من می‌دانم بهترین زمان کاشت برای زمین چمن الان است که بتوانند برای فصل بعد از زمین استفاده کنند ولی تا الان هیچ کاری برای چمن ورزشگاه انجام نشده و همچنان روی زمین خاکی زه کشی شده است.

صادقی در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط نساجی در جدول در ادامه فصل گفت: اختلاف امتیازها از رده چهارم تا رده یازدهم زیاد نیست و اختلاف امتیازها طوری است که هر تیمی می‌تواند با دو برد متوالی چند رتبه در جدول جابجا شود، ما هم از این قضیه مستثنا نیستیم. از طرفی در ابتدای نیم فصل تمام بازی های ما سخت و فشرده است؛ با پرسپولیس و گل گهر بازی داشتیم و در ادامه با نفت آبادان و استقلال و سپاهان بازی داریم. تیم های سخت به ما خورده‌اند و به همین دلیل شرایط جدولی در اوایل نیم فصل برای ما سخت می‌شود ولی امیدواریم که در ادامه راه با توجه به بازی هایی که داریم بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها