کد خبر : 1811872 | 02 اسفند 1400 ساعت 19:38 | 42.9K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره محبوب گواردیولا در رویای رئال مادرید

برناردو سیلوا، ستاره 27 ساله و پرتغالی برای تابستان آینده یکی از گزینه‌های رئال مادرید خواهد بود.

ستاره محبوب گواردیولا در رویای رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب منچسترسیتی ارائه داده و احتمالا بهترین بازیکن این تیم لقب گرفته است. اما علاقه برناردو سیلوا به بازی برای رئال مادرید ممکن است سرنوشت متفاوتی را برای او رقم زده و باعث انتقال این بازیکن به لالیگا در فصل آینده شود. 

1691743

 

قرارداد این ستاره خلاق و پرتغالی در سال 2025 با منچسترسیتی به پایان می‌رسد و نشریه موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد که برناردو سیلوا می‌تواند در تابستان آینده لیگ برتر را ترک کند. علی‌رغم شرایط بسیار خوب در منچسترسیتی و آمادگی قابل توجه در فصل جاری، برناردو سیلوا رویای بازی کردن در رئال مادرید را در سر دارد و به همین علت رقم خوردن این انتقال غیرممکن نیست.

البته برناردو سیلوا یکی از بازیکنان کلیدی گواردیولا محسوب شده و در ماه‌های اخیر به‌شدت مورد تمجید سرمربی اسپانیایی این تیم قرار گرفته است. در واقع مدیران سیتی علاقه دارند قرارداد این بازیکن را تمدید کند و به او پیشنهاد دستمزدی بالاتر نیز بدهند. در تابستان سال گذشته صحبت از احتمال جدایی برناردو سیلوا از سیتی بود و از رئال مادرید به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده می‌شد، اما حالا شرایط متفاوت شده و پپ گواردیولا اصلا تمایلی به فروش این بازیکن ندارد. اما پیشنهاد احتمالی رئال مادرید ممکن است شرایط را تغییر داده و بعد از فران تورس باعث انتقال یک ستاره دیگر سیتی به لالیگا شود.

دیدگاه‌ها