کد خبر : 1811849 | 02 اسفند 1400 ساعت 16:30 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری به من ایمان دارد

موراتا: امیدوارم ولاهوویچ فردا به ویارئال گل بزند

آلوارو موراتا می گوید دوشان ولاهوویچ و دیگر هم تیمی هایش، بی تاب بازی با ویارئال هستند.

موراتا: امیدوارم ولاهوویچ فردا به ویارئال گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، فردا از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یوونتوس در زمین ویارئال به میدان خواهد رفت. یووه در دور گروهی عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست صدرنشین صعود کند و حالا باید از سد حریف سرسخت اسپانیایی بگذرد.

 

1693352

 

آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت:« نسبت به هفته های قبل شرایط بهتری داریم و با آمادگی بیشتری به مصاف ویارئال خواهیم رفت. در مقطعی خوب نبودیم ولی توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم. همه تیم، بی‌تاب بازی فردا هستند.»

موراتا در مورد انتقال دوشان ولاهوویچ به یووه و درخشش او در شروع کار گفت:« آمدن ولاهوویچ به سود یوونتوس شده و همه از او استقبال کردیم. او هم امروز در تمرین مشتاق و با انگیزه برای بازی فردا نشان می داد و امیدواریم فردا اولین گلش برای یووه در لیگ قهرمانان را به ثمر برساند.»

 

1689458

 

موراتا در مورد مکس آلگری سرمربی یووه گفت:« همیشه اعتماد الگری را با خودم دارم. او مرا خوب می شناسد و بیش از همه اصرار داشت به یووه بیایم و در این تیم ادامه دهم. در انتقالات زمستانی از من خواست بمانم چون اطمینان کامل داشت که می توانم به یوونتوس کمک کمک. می خواهم پاسخ این اعتماد او را در زمین بدهم.»

ویارئال و پست بازی در یووه:« مهم نیست کجا بازی می کنم و مهمتر از هر چیزی پیروزی یووننتوس است. در هفته های اخیر خوب و امیدوارکننده بوده ایم و فردا هم یک آزمون جدید است. ویارئال تیم بسیار خوبی است و پیروزی در لیگ قهرمانان اصلا ساده نیست. البته که پیروز شدن بر ما نیز برای ویارئال راحت نخواهد بود.»


 

دیدگاه‌ها