کد خبر : 1811730 | 01 اسفند 1400 ساعت 21:07 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی: نیمه دوم بایرن مورد نظر شدیم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد این تیم در نیمه دوم دیدار مقابل گروتر فورث درخشان بازی کرده است.

لواندوفسکی: نیمه دوم بایرن مورد نظر شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در 45 دقیقه نخست بازی برابر گروتر فورث نمایش قابل قبولی نداشته و با شکست 0-1 راهی رختکن شد. اما در نیمه دوم شاگردان یولیان ناگلزمان چهار بار دروازه حریف را باز کرده و به سه امتیاز دست یافتند. رابرت لواندوفسکی که دو بار موفق به گلزنی در این دیدار شد، اذعان داشت بایرن مونیخ در نیمه دوم نمایش مورد نظر بازیکنان این تیم را ارائه داده است.

1693104


رابرت لواندوفسکی گفت: "از عملکرد بایرن مونیخ در نیمه اول این دیدار اصلا راضی نبودم. زمان زیادی طول کشید تا بتوانیم وارد جریان بازی شده و عملکرد همیشگی خودمان ارائه دهیم. همچنین در 45 دقیقه نخست خیلی کند بازی کردیم. شرایط تیم در نیمه دوم خیلی بهتر بود و البته همچنان اشتباهاتی جزئی در خط دفاعی نیز مرتکب شدیم. اکنون دو هفته‌ برنامه عادی پیش روی خود داریم و بنابراین می ‌توانیم در این مدت روی رفع این اشتباهات کار کنیم.
پیش از شروع این دیدار برنامه بایرن مونیخ بر این اساس بود که بتوانیم در جناحین حرکت کرده و از این مسیر روی دروازه گروتر فورث خلق موقعیت کنیم، زیرا می‌دانستیم در این دیدار وسط زمین با حضور بازیکنان متعدد، بسیار شلوغ خواهد بود. اکنون زمان خوبی برای صحبت در مورد بسیاری از موارد این‌چنینی، پرداختن به اتفاقات بازی و تمرین کردن در این رابطه است. اما بایرن مونیخ در نیمه دوم سبکی از فوتبال را ارائه داد که مورد پسند ما بود و علاقه داریم همیشه بازی کنیم."

دیدگاه‌ها