کد خبر : 1811666 | 01 اسفند 1400 ساعت 15:27 | 7.3K بازدید | 5 دیدگاه

او سرد و گرم چشیده است و می‌داند باید چه کند؛

پیوس: ماجدی باید آدم‌های بزرگ را کنار تیم ملی بیاورد

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس معتقد است که پیشکسوتان همگی باید از میرشاد ماجدی حمایت کنند تا او شرایط فوتبال ایران را بتواند تغییر دهد.

پیوس: ماجدی باید آدم‌های بزرگ را کنار تیم ملی بیاورد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس که صبح امروز به فدراسیون فوتبال برای تبریک به میرشاد ماجدی مراجعه کرده بود، بعد از دیدار با سرپرست فدراسیون فوتبال در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: من امروز به دیدار همبازی سابق و خوبم آقای ماجدی رفتم، تا هم تبریک بگویم و هم صحبت‌های فوتبالی باهم داشته باشیم؛ خیلی خوشحال شدم که از جنس فوتبال کسی آمده، چرا که او سرد و گرم فوتبال را چشیده و به قول معروف می‌داند که چه زمانی صحبت کند و چه زمانی تجربیاتش را در اختیار فدراسیون فوتبال بگذارد.

وی افزود: فرشاد ماجدی دکتری دارد و درس خوانده است و به زبان انگلیسی هم مسلط بوده و به نظر من همه فاکتورهای لازم را دارد و انسانی است که به درد فوتبال ما می‌خورد.

پیوس در توضیح بیشتر جلسه امروز گفت: درست است که در زمین مسابقه رقیب هم بودیم اما بیرون رفیقیم و رفتم امروز با او صحبت‌هایی درباره فساد در فوتبال کردم که حتما جلوگیری کنند، صحبت‌هایی درباره آموزش در حوزه پایه که انشالله بتوانیم به کمک هم اقداماتی انجام دهیم؛ اعضای هیات‌رئیسه و دبیرکل فدراسیون هم بودند و باهم گپی زدیم و از دوران قدیم صحبت کردیم، ایشان به نظر من می‌تواند فدراسیون فوتبال را به جایگاه اصلی را برساند، چون هم جوان است و جویای‌نام و هم تجربه خوبی در فوتبال دارد و کاربلد است.

برترین گلزن تاریخ پرسپولیس با درخواست حمایت ماجدی از سوی پیشکسوتان گفت: همه پیشکسوتان باید از او حمایت کنند تا میرشاد ماجدی بتواند برای فوتبال مملکت‌مان کارهای خوبی انجام بدهد؛ درباره فساد در فوتبال، صحبت‌های خوبی شد و درباره مباحث تیم ملی هم صحبت کردیم و خواسته‌ام این بود که آدم‌های بزرگ را به کنار تیم ملی بیاورند که هم مردم می‌شناسند و هم بازیکنان برای آن‌ها احترام خاصی قائل باشند. این خیلی مهم است برای تیم ما که به جام جهانی رفته و انشالله بتواند از گروه صعود کند.

فرشاد پیوس در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره دیدار با ماجدی گفت: برای میرشاد ماجدی آرزوی موفقیت می‌کنم و جلسه خوبی داشتیم؛ انشالله که پیشکسوتان حمایت کنند و بتواند شرایط جدیدی را برای فوتبال‌مان ایجاد کند، چون انسان درست‌کاری بوده و از جنس فوتبال است.

این سرمربی باتجربه در فوتبال ایران درباره آینده کاری‌اش هم این‌گونه توضیح داد: از 2 تیم لیگ یکی و 1 تیم لیگ دویی پیشنهاد دارم و هنوز مشخص نیست، طی این هفته و هفته آینده جلساتی را دارم و انشالله به‌زودی تیم جدیدم را در صورت توافق با مدیران اعلام می‌کنم.

دیدگاه‌ها