کد خبر : 1811527 | 30 بهمن 1400 ساعت 18:21 | 21.7K بازدید | 5 دیدگاه

پایان زودهنگام ماه عسل؛

آلگری ستاره جدید یوونتوس را نابود می‌کند؟

بعد از تعریف و تمجیدهای ابتدایی، حالا کم کم شاهد آغاز انتقادات از عملکرد دوسان ولاهوویچ در ترکیب یوونتوس هستیم.

آلگری ستاره جدید یوونتوس را نابود می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، دوسان ولاهوویچ، مهاجم 22 ساله و صربستانی ماه گذشته با قراردادی هنگفت به ارزش 80 میلیون یورو از فیورنتینا به بیانکونری پیوست. پس از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته، یوونتوس از فقدان یک مهاجم گلزن در خط حمله رنج می‌برد و دلیل اصلی این انتقال نیز پر کردن این جای خالی بود. دوران حضور دوسان ولاهوویچ در تورین به‌خوبی آغاز شد و او در جریان پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل هلاس ورونا موفق به گلزنی شد، اما ولاهوویچ از آن زمان تاکنون نتوانسته راه دروازه حریفان را پیدا کند.

1692684


این ستاره جوان در 339 دقیقه اخیر بازی زیر نظر مکس آلگری گلی نزده است و نگرانی‌ها در مورد احتمال ناکامی این بازیکن در یوونتوس در حال افزایش است. عملکرد ولاهوویچ در جریان تساوی 1-1 دیشب مقابل تورینو به‌شدت مورد بحث قرار گرفته و بسیاری معتقدند که تاکتیک‌های دفاعی آلگری، در نهایت باعث افت این مهاجم صربستانی خواهد شد. در دربی مقابل تورینو، نشانی از درخشش ولاهوویچ در زمین دیده نشده و او در مقابل برمر، مدافع برزیلی تورینو ناکام ماند. ولاهوویچ در این دیدار 14 پاس داده، تنها یک ضربه به سمت دروازه زد و فقط 20 بار توپ را لمس کرد و البته در دقیقه 74 تعویض شد.


اگرچه ممکن است حالا برای قضاوت کردن خیلی زود باشد، اما شاید ولاهوویچ نتواند بهترین عملکرد خود را زیر نظر آلگری در یوونتوس به‌نمایش بگذارد و به نظر سیستم تاکتیکی این سرمربی ایتالیایی مناسب ویژگی‌های سبک بازی او نیست. نتایج یوونتوس در هفته‌های اخیر به‌شدت پرفراز و نشیب بوده و با توجه به تقویت ترکیب این در زمستان و اضافه شدن بازیکنانی چون دوسان ولاهوویچ و دنیس زکریا، انتظارات از آلگری و تیمش برای نیم فصل دوم خیلی بیشتر از قبل شده است.

دیدگاه‌ها