کد خبر : 1811479 | 30 بهمن 1400 ساعت 15:30 | 21.2K بازدید | 11 دیدگاه

پاپو گومز:

مسی در پی اس جی یک تازه وارد است، نه سلطان

پاپو گومز ستاره آرژانتینی سویا در مقام دفاع از لیونل مسی در مقابل انتقادات بر آمد.

مسی در پی اس جی یک تازه وارد است، نه سلطان

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از 20 سال حضور در بارسا تابستان امسال به پی اس جی پیوست. به نظر می رسید همه چیز برای تمدید قرارداد او فراهم است ولی در نهایت باشگاه به دلیل مشکلات مالی عقب نشینی کرد و مسی با چشمانی گریان با بارسلونا خداحافظی کرد. مسی یک هفته بعد راهی پی اس جی شد ولی پس از گذشت شش ماه او هنوز نتوانسته توقع را برآورده کند. رسانه های فرانسوی به شدت از او انتقاد می کنند و پنالتی از دست رفته در بازی اخیر برابر رئال نیز مزید بر علت شد تا انتقادات از فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود برسد.

 

1692598

 

پاپو گومز ستاره آرژانتینی سویا در مصاحبه با "ESPN" و در دفاع از مسی گفت:« لئو 20 سال یا بیشتر در بارسلونا حضور داشت و بالاخره یک روز باید جدا می شد ولی این جدایی غیرمنتظره بود. جدایی از باشگاهی که خانه ات بوده و رفتن به یک کشور دیگر می تواند هر بازیکنی را اذیت کند و مسی هم از این قضیه مستثنا نیست. از نظر من انتقادات از مسی کمی از مسیر خود خارج شده و از او غیرمنصفانه انتقاد می کنند. او پس از کوپا آمِریکا مصدومیتی مختصر داشت و اخیرا ابتلا به کرونا هم وی را از فرم خودش دور کرد.»

 

1692597

 

گومز ادامه داد:« فکر می کنید تغییر تیم، رفتن به یک تیم با سبک بازی متفاوت و یک کشور با زبانی کاملا جدید و بیگانه، ساده است؟ از سوی دیگر رختکن پی اس جی هم پر از ستاره و فوق ستاره است. لئو در بارسلونا پادشاه بود ولی در پی اس جی یک بازیکن تازه وارد که باید خودش را با محیط وفق بدهد. همه می خواهیم مسی در پاریس به اوج خودش برگردد ولی این مساله به زمان نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها