کد خبر : 1811459 | 30 بهمن 1400 ساعت 13:32 | 19K بازدید | 15 دیدگاه

مسی: همیشه بهترین تیم، قهرمان چمپیونزلیگ نمی‌شود

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، معتقد است که همیشه بهترین تیم جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر نمی‌برد.

مسی: همیشه بهترین تیم، قهرمان چمپیونزلیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مسی پیش از این بارها تجربه بازی برابر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف را داشته اما در اولین دیدارش برابر این تیم با پیراهن پاری سن ژرمن نتوانست چندان درخشان ظاهر شود. 
با این حال پی اس جی توانست به هدف نهایی‌اش برسد و با تک گل کیلیان امباپه در وقت‌های تلف شده در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در پارک دو پرنس برنده میدان باشد. 
رکورد شخصی این ستاره آرژانتینی برابر رئال مادرید 20 پیروزی، 11 تساوی و 15 شکست در 46 بازی است. او در این بازی‌ها موفق شده 26 گل بزند و 14 پاس گل نیز ارسال کرده است. 
مسی در گفتگو با مجله پی اس جی درباره سختی بازی در لیگ قهرمانان اظهار داشت:« قهرمانی در لیگ قهرمانان آسان نیست چون این رقابتی است که بهترین تیم‌ها در آن حضور دارند و کوچکترین جزییات و اشتباهات می‌تواند باعث حذف شما شود.»

 

1691718


او با اشاره به هدف پی اس جی برای بالا بردن جام قهرمانی این رقابت‌ها اضافه کرد:« من فکر می‌کنم ما تیمی داریم که می‌تواند تلاش کرده و قهرمان این جام شود. ما از این فکر به وجد می‌آییم و اطمینان داریم که می‌توانیم به این هدف برسیم اما باید قدم به قدم پیش برویم. بار دیگر تکرار می‌کنم قهرمانی در لیگ قهرمانان دشوار است. بهترین تیم همیشه قهرمان نمی‌شود.»
کاپیتان تیم ملی آرژانتین همچنین درباره اهمیت بازی تیمی در این مسابقات گفت:« بهترین تیم‌ها باید در تمامی نقاط زمین از خط دفاعی تا خط حمله خوب باشند. من فکر می‌کنم توانایی که تیم برای ارائه بازی تیمی، اهمیت زیادی در این زمینه دارد. مهاجمان نباید خودشان را صرفا به حمله محدود کنند و مدافعان هم باید کاری بیش از دفاع کردن انجام دهند.»
مسی با ابراز امیدواری به قهرمانی پی اس جی در تمامی رقابت‌های ممکن ادامه داد:« ما باید تیمی قوی و متحد در فاز دفاعی و هجومی داشته باشیم. با تکیه بر این برنامه می‌توان واقعا به تیمی رقابت‌جو تبدیل شویم، تیمی که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و هر رقابت دیگری که در آن شانس قهرمانی دارد تلاش می‌کند.»

دیدگاه‌ها