کد خبر : 1811456 | 30 بهمن 1400 ساعت 13:27 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه جدال با پرسپولیس

رویای ثبت شش طلایی برای فروزان محقق نشد

دروازه بان گل گهر سیرجان امید زیادی داشت که برابر نساجی مازندران موفق شود ششمین کلین شیت پیاپی خود را ثبت کند که ضربه غیرقابل مهار کریم اسلامی او را در این راه ناکام گذاشت.

رویای ثبت شش طلایی برای فروزان محقق نشد

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان که بعد از کسر هفت امتیاز انضباطی از کورس مدعیان عقب افتاده بود و با شرایط روحی نامساعدی کار را دنبال می‌کرد، در ادامه موفق شده طی هفته‌های اخیر به امتیازات مناسبی دست یابد و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

محسن فروزان دروازه بان باتجربه و موفق این فصل گل گهر سیرجان نیز یکی از بازیکنانی بود که در این مسیر توانسته بود شرایط خوبی را در دروازه این تیم دنبال کند.

فروزان بعد از گلی که در دقیقه 36 جدال با مس رفسنجان در هفته دوازدهم دریافت کرده بود، مقابل نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، تراکتور و فجرسپاسی دروازه خود را بسته نگه داشت. او برابر نساجی مازندران و در شرایطی که در همان دقایق ابتدایی با مهار یک تک به تک به دنبال حفظ رکورد خود بود، در نهایت برابر ضربه غیرقابل مهار کریم اسلامی در دقیقه 70 ناکام ماند تا رویای دستیابی به ششمین کلین شیت پیاپی برای او محقق نشود. فروزان طی این مدت موفق شده بود دروازه گل گهر سیرجان را در 580 دقیقه پیاپی بسته نگه دارد و به واسطه این عملکرد سهم زیادی در موفقیت و دستیابی به امتیازات این تیم ایفا کرد، البته در این بازی هم علیرغم باز شدن دروازه‌اش، آنها در نهایت با برد کار را پایان دادند.

او اکنون در آستانه بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس امیدوار است بتواند برابر این حریف موفق ظاهر شود. گلر گل گهر در بازی رفت غایب بزرگ تیمش در جدال با شاگردان یحیی گل محمدی بود و البته بعید به نظر می‌رسد با توجه به آمادگی و شرایطی که دنبال می‌کند، این اتفاق در بازی برگشت نیز برای وی تکرار شود و باید منتظر تقابل او با سرخپوشان در سیرجان بود.

دیدگاه‌ها