کد خبر : 1811419 | 30 بهمن 1400 ساعت 11:25 | 16.1K بازدید | 17 دیدگاه

فابرگاس:

انتقاد از مسی به خاطر یک پنالتی مضحک است

سسک فابرگاس، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است که نباید لیونل مسی را به خاطر خراب کردن پنالتی برابر رئال سرزنش کرد.

انتقاد از مسی به خاطر یک پنالتی مضحک است

به گزارش "ورزش سه"، مسی سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید قرار داشت اما نتوانست خاطرات خوبش با پیراهن بارسا را برابر این تیم تکرار کند. 
این ستاره آرژانتینی پنالتی‌ای که به سود تیمش اعلام شده بود را خراب کرد تا شب چندان خوبی را پشت سر نگذاشته باشد و بسیاری از رسانه‎‌های فرانسوی به انتقاد از او بپردازند. 

فابرگاس در گفتگو با روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو درباره شرایط این بازیکن در پارک دو پرنس اظهار داشت:« من صحبت‌هایی را از افرادی خواندم که احتمالا نباید بازی او برابر رئال مادرید را دیده باشند. او نمایش بسیار درخشانی نداشت اما خوب بازی کرد.»

 

1691717


این بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا با اشاره به پاس‌های خوبی که مسی برای امباپه ارسال کرد گفت:« او امباپه را در نیمه اول در موقعیت گلزنی قرار داد و این کار را با ارسال پاسی کرد که هیچ یک از 21 بازیکن دیگر حاضر در زمین قادر به ارسال آن نبودند. انتقاد از او به خاطر یک پنالتی از نظر من مضحک است.»
این هافبک سابق بارسا با اشاره به انتقادهای قبلی از این ستاره آرژانتینی اضافه کرد:« من اولین سال حضور لوییز انریکه در بارسا را به یاد دارم که مسی بارها مورد انتقاد قرار گرفت. بحرانی در آن زمان ایجاد شده بود. بارسلونا در آن سال فاتح سه‌گانه شد. حالا ممکن است اتفاق مشابهی رخ دهد. ما درباره بازیکنی حرف می‌زنیم که می‌تواند در عرض یک ثانیه کاری کند که دهان همه بسته شود. درباره مسی همیشه باید محتاط باشید.»

دیدگاه‌ها