کد خبر : 1811411 | 30 بهمن 1400 ساعت 11:03 | 999 بازدید | 0 دیدگاه

۹ بازی ، بدون باخت و ۱۹ امتیاز

پیکان، متخصص بردهای بیرون از خانه

تیم پیکان تهران آماری فوق العاده را در بازی های بیرون از خانه برجای گذاشته است.

پیکان، متخصص بردهای بیرون از خانه

به  گزارش "ورزش سه"، خودروسازان فوتبال ایران که در لیگ بیست و یکم با ترکیبی کاملا جوان و هزینه ای اندک حضور یافته اند،با نتایج فوق العاده شان چشم ها را به سوی خود خیره کرده اند.
نکته قابل توجه و جذاب درباره پیکان نباختن این تیم در بازی های بیرون از خانه است. این تیم از ابتدای فصل تاکنون 9 بازی بیرون از خانه برگزار کرده و نه تنها هیچ شکستی نداشته که 19 امتیاز هم از این مسابقات دشت کرده و میانگین بالای دو امتیاز در هر بازی را به دست آورده است.

 

1692489


شاگردان مجتبی حسینی تاکنون در بازی‌های بیرون از خانه تیم های هوادار، تراکتور، سپاهان، نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن را شکست داده‌اند و در مصاف با نساجی، نفت آبادان، مس رفسنجان و فولاد خوزستان به تساوی رسیدند تا یک رکورد فوق العاده و بی نظیر را ثبت کنند.

 

1692490


پیکان که حالا در پایان هفته هجدهم شانس رسیدن به سهمیه آسیایی را نیز دارا است، 28 امتیاز اندوخته و اگر بدشانسی در بازی های خانگی نصیب این تیم نمی شد، شاید حالا این تیم جوان را در رتبه بالاتری نسبت به پنجمی کنونی مشاهده می کردیم. البته که با توجه به باقی ماندن 12 هفته از مسابقات پیکانی ها همچنان برای ماجراجویی در لیگ برتر تلاش خواهند کرد.
عکس ها: حامد عراقی

دیدگاه‌ها