کد خبر : 1811366 | 30 بهمن 1400 ساعت 00:49 | 37.8K بازدید | 16 دیدگاه

کلین شیت های سید به یازده رسید؛

جشن حسینی بعد از پوکر در تبریز(عکس)

دروازه بان استقلال برای چهارمین بار در تقابل هایش با تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت تا کلین شیت شماره یازده این فصل خود را ثبت کند.

جشن حسینی بعد از پوکر در تبریز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید حسین حسینی در حال سپری کردن یکی از بهترین فصل های خود در تیم استقلال است. او که در 15 مسابقه لیگ برتری برای استقلال به میدان رفته، مقابل تراکتور یازدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود به ثبت رساند.

حسینی که هفته گذشته با بسته نگه داشتن دروازه استقلال مقابل ذوب آهن، تعداد کلین شیت هایش را دو رقمی کرد درطول این فصل فقط 5 گل دریافت کرده که این هم یک آمار مثبت دیگر برای او به حساب می آید.

سنگربان آبی ها برای ثبت کلین شیت شماره یازده، تراکتور را مقابل خود می دید، تیمی که پیش از این سه بار طعم برد را مقابلش چشیده و سه بار هم کلین شیت کرده بود.

دروازه بان استقلال که انگیزه های زیادی دارد تا با ادامه درخشش در این فصل نظر کادر فنی تیم ملی را در سال مهم جام جهانی به خود جلب کرده و یکی از مسافران قطر باشد، روز گذشته مقابل تراکتور کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد و در هماهنگی کامل با مدافعان تیمش، اجازه خودنمایی به مهاجمان تیم حریف را نداد و برای یازدهمین بار دروازه خود در لیگ بیست و یکم را بسته نگه داشت.

حسینی بعد از ثبت چهارمین برد و چهارمین کلین شیت خود مقابل تراکتور به همراه بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال در تبریز جشن گرفت و در آغوش او مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

 

1692426

دیدگاه‌ها